title
کد خبر: 219276
00
زدن ماسک در این مکان ها الزامی شد

سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام کرد: با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری ها، سرپایی ها و شهرهای قرمز و نارنجی در جلسه امروز ستاد ملی کرونا بر استفاده الزامی از ماسک در هواپیما ها، قطار و مترو، اتوبوس ها و همچنین در اماکن زیارتی و هیئت های مذهبی تاکید شد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر عباس شیراوژن با اشاره به نشست امروز اول مردادماه ستاد ملی کرونا، گفت: همچون بیشتر نقاط دنیا، شاهد روند افزایشی ابتلاء به کرونا با زیرسویه  BA5 هستیم که ما مسئولان و عموم مردم باید مراقب باشیم با عادی انگاری ها، این روند شتاب بیشتری نگیرد.

وی  با اشاره به فعال تر شدن طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفین که به غربالگری و پیشگیری توجه خاص دارد، افزود: مردم عزیز نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن پس از ۶ ماه از نوبت های قبلی اقدام نمایند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مراکز تزریق واکسن باید فعال‌تر شوند، گفت: مراقبت های بهداشتی مرزی هم باید با جدیت بیشتر دنبال شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز