title
کد خبر: 218844
00
تأکید وزارت بهداشت بر ساماندهی این نیروها

دکتر بهروز رحیمی در جلسه با مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با تأکید بر ساماندهی منابع انسانی در وزارت بهداشت گفت: باید داشبوردهای مدیریتی و بانک اطلاعاتی منابع انسانی وزارت بهداشت با جزئیات بیشتر، بروز رسانی شود.    

به گزارش بهداشت نیوز،  دکتر رحیمی بابیان این‌که بیش از 550 هزار نفر در مجموعه وزارت بهداشت خدمت می‌کنند گفت: ساختار حوزه سلامت یکی از گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین وزارتخانه‌ها در سطح کشور است و منابع انسانی آن بالاترین و باارزش‌ترین گنجینه است.
وی در ادامه افزود: در مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که معیشت منابع انسانی وزارت بهداشت را تا جایی که قانون و مقررات به ما این اجازه را می‌دهد در اولویت کاری خود قرار دهیم و رفاهیات پرسنلی را بر همه‌چیز مقدم دانسته‌ایم.
دکتر رحیمی همچنین بیان کرد: بخشنامه حقوق و دستمزد نیروهای شرکتی وهمچنین احکام حقوقی کارکنان تبصره 4 که تابع قانون کار در حوزه بهداشت و درمان در حال خدمت‌رسانی هستند، آماده‌شده است که به‌زودی ابلاغ خواهد شد و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابع وزارت بهداشت موظف به اجرای آن خواهند بود.
معاون وزیر بهداشت بابیان این‌که ساماندهی نیروهای شرکتی، طرحی و قراردادی در وزارت بهداشت باید با در نظر گرفتن نیاز مناطق محروم و کم برخوردار در کشور موردتوجه قرار گیرد اظهار کرد: گستردگی وزارت بهداشت باعث شده است که بعضاً برخی مناطق ازنظر تراکم نیرو در شرایط مطلوب و در مناطق دیگر نیازمند نیرو باشند که باید با ساماندهی و به‌روزرسانی داشبوردهای مدیریتی منابع انسانی، این موانع را کنار زد.
وی در پایان تبیین کرد: کمبود نیروی انسانی در مجموعه‌های مختلف بهداشت و درمان وجود دارد و باید به سمتی حرکت کنیم که با جذب نیروی کارآمد و متخصص این کمبودها در سطح کشور برطرف شود و خللی در سلامتی مردم ایجاد نشود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز