title
کد خبر: 217960
00
رونمایی از آمبولانس حیات وحش استان بوشهر+ عکس

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست در آیین رونمایی از آمبولانس حیات وحش استان بوشهر، از آمادگی این صندوق برای تهیه آمبولانس حیات وحش در استانهای محروم با همکاری شرکتها، بانکها و خیرین خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، روز دوشنبه 14 تیرماه 1401، با حضور سجاد انجم شعاع؛ مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست، معاون اداری، مالی و امور حقوقی صندوق و همچنین مشاور مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست، فرهاد قلی نژاد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، سهراب قربان؛ مدیرعامل پتروشیمی مروارید و هیات همراه، از آمبولانس حیات وحش استان بوشهر رونمایی شد.

سجاد انجم شعاع در آیین رونمایی از آمبولانس حیات وحش استان بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه پتروشیمی مروارید، گفت: بی شک تمام تلاش صندوق ملی محیط زیست در جذب منابع و ایجاد حمایت از فعالیتهای زیست محیطی صنایع در سراسر کشور است و این حمایتها در قالب مسوولیت اجتماعی صنایع محقق می شود. به همین دلیل تلاش گسترده ای در زمینه حمایت از فعالیتهای حفاظتی در حوزه محیط زیست و تنوع زیستی شکل گرفته است.

وی افزود: صندوق ملی محیط زیست آمادگی کامل دارد تا با همکاری سایر شرکتها، بانکها و خیرین نسبت به تهیه آمبولانس حیات وحش برای استانهای محروم اقدام کند.

فرهاد قلی نژاد نیز در این آیین رونمایی، اظهار کرد: در زمینه  فعالیتهای حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی، همواره پتروشیمی مروارید از صنایع پیشرو استان بوده است. همچنین این پتروشمی از حامیان حفاظت از پرندگان استان است و از پروژه های درمانی و نقاهتگاهی حیات وحش نیز حمایت کرده است. ازهمین رو، پیشنهاد می کنم یک واحد درمان و نقاهتگاه پیشرفته برای گونه های مختلف حیات وحش در استان بوشهر تاسیس شود.

در ادامه این برنامه رونمایی که با حمایت و همکاری پتروشیمی مروارید صورت پذیرفت، سهراب قربان؛ با ذکر اهمیت توجه به محیط زیست در فرآیندهای توسعه، از همکاری گسترده این پتروشیمی در جهت حفظ محیط زیست خبر داد و گفت: در تجهیز آمبولانس حیات وحش، به دنبال حفاظت از محیط زیست و حراست از تنوع زیستی استان بوشهر بوده ایم. در همین ارتباط پیشنهاد می کنم فضای سبز و پارکی وسیع در منطقه با همکاری و مشارکت دیگر صنایع ایجاد شود تا میزان سرانه فضای سبز در منطقه نیز افزایش قابل توجهی بیابد.

 رونمایی از آمبولانس حیات وحش استان بوشهر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز