title
کد خبر: 217031
00
نقش منفی عمل نکردن ایربگ های دکوری باز هم نمایان شد!

سرهنگ جهانی: به استناد تبصره3 ماده14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، بی مبالاتی از سوی سازمان استاندارد کشور و عدم رعایت نظام ات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل بازنشدن کیسه هوا (بی توجهی و بی اهمیتی به ایمنی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه) یکی از مقصرین شناخته شدند.

به گزارش بهداشت نیوز ،سرهنگ "عین اله جهانی" معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص حادثه بازنشدن کیسه هوا در تصادفی در استان گیلان گفت:  همکاران بنده در پلیس راهور استان گیلان بر سر صحنه تصادفات خودروی ام وی ام با تیر چراغ برق حاضر می شوند.

سرهنگ جهانی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راهور استان ، مشخص گردید خودروی سواری MVM با انحراف به سمت راست از ناحیه جلو به شدت با تیر چراغ برق برخورد کرده و دو نفر از سرنشینان خودرو مصدوم گردیدند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا بیان داشت: نکته عجیب این تصادف آنجایی است که باتوجه به برخورد شدید خودرو با تیر چراغ برق  ، متاسفانه کیسه هوای خودرو عمل نکرده و همین امر موجب گردید که دو تن از سرنشینان جلو  وسیله نقلیه فوق با شیشه جلو و اجزای سخت داشبرد برخورد کنند و بشدت مجروح گردند.

سرهنگ جهانی گفت: برابر کروکی ترسیم شده این حادثه ، به استناد تبصره3 ماده14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، بی مبالاتی از سوی سازمان استاندارد کشور و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل بازنشدن کیسه هوا (بی توجهی و بی اهمیتی به ایمنی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه) و همچنین بی احتیاطی از جانب راننده خودرو به علت عدم توانایی و کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه ، مقصر شناخته شدند. 

وی در پایان اظهار داشت: پلیس در تصادفات رانندگی ، هر نوع تقصیر ، قصور و کوتاهی  را به مراجع قضایی منعکس خواهد کرد ، مع الوصف امیدواریم حساسیت ها در حوزه ایمنی  و کیفیت خودروها افزایش یابد چراکه تضمینی بر ایمنی و سلامت مردم در تصادفات  و  سوانح ترافیکی است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز