title
کد خبر: 211498
00
صدور واکسن برکت به محض انجام رجیستری

نوروزی گفت: بعد از رجستری واکسن های برکت بلافاصله صادرات آن ها به کشور های درخواست کننده انجام می شود.

به گزارش بهداشت نیوز ،عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: وزارت بهداشت به تناسب واکسن هایی که از واکسن ساز های ایرانی دریافت کرده است به طور عدالت به نسبتی پول آن را پرداخت کرده است.

وی درباره صادرات واکسن برکت به کشور های دیگر گفت: کشور های حوزه آفریقایی ، آسیایی، آمریکای جنوبی از ما درخواست خرید واکسن برکت را داشتند و ما هم درصدد انجام کار های اداری صادرات واکسن هستیم.

نوروزی افزود: بعد از رجستری واکسن های برکت بلافاصله صادرات آن ها نیز انجام می شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: با امکاناتی که در شهرک دارویی برکت فراهم شده است در برابر مقابله با بیماری های ویروسی هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین مسائل تولید دارویی دارو های «های‌تک» است که این طرح از اردیبهشت ماه تا پایان شهریورماه 1401 اجرا و به بهره برداری می‌رسد و مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: ایجاد مجموعه سرمایه گذاری خرد با مردم در حوزه کشاورزی، دام طیور، اقدامات زراعتی و... در دستور کار است.

نوروزی بیان کرد: حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در قالب اقتصاد خرد و کلان در سال ١۴٠١ در حوزه ساختمان، کشاورزی، دارویی، نفت و انرژی، تولید مسکن ، حمایت از نخبگان انجام شده است. همچنین سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای کولبران انجام شده است که ظرف ٢ سال محقق می‌شود.

منبع:برنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز