title
کد خبر: 211473
00
شبانه‌روز گذشته بدون بستری کووید۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی سمنان گذشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بستری نشد.

به گزارش بهداشت نیوز ،کامران قدس روز چهارشنبه به رسانه ها درباره آخرین آمار شیوع ویروس  کرونا بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۹ هزار و ۹۷۴ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از دوم الی سوم فروردین ماه سال ۱۴۰۱) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هیچ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۶ شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری نشدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا  تاکنون همان ۱۱ هزار و ۷۱۰ نفر است و ۴۸ هزار و ۲۶۴ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۰ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز