title
کد خبر: 208201
00
مدارس ابتدایی قم غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بیماری کرونا استان قم اعلام کرد: مدارس مقطع ابتدایی این استان تا پایان هفته جاری غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز و  بنا بر اطلاعیه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان قم، با توجه به شیوع و افزایش بیماران بستری کرونا، به‌خصوص سویه جدید اومیکرون و قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز کرونایی، این تصمیم بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا و به‌منظور حفظ سلامت دانش آموزان، پیشگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره ویروس اتخاذ شد.

این اطلاعیه با اشاره به مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا، افزوده است: مدارس مقطع ابتدایی از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ بهمن‌ماه جاری، به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این اطلاعیه ادامه یافته است: دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون، استفاده حداکثری از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تهویه هوا بر اساس دستورالعمل بازگشایی مدارس در کلاس‌ها حاضر خواهند بود.

اطلاعیه ادامه یافته است: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا دانش آموزان ۹ تا ۱۲ سال می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های سلامت مرکز بهداشت نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز