title
کد خبر: 207599
00
زمان آغاز تزریق واکسن آسترازنکا در مراکز واکسیناسیون اعلام شد

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر اعلام کرد: واکسن آسترازنکا به اندازه کافی وارد کشور شده است و پس از طی مراحل قانونی در اختیار مراکز تزریق واکسن قرار می گیرد.  

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمد مهدی گویا گفت: وقتی یک واکسن وارد کشور می شود فرآیندی را طی می کند تا اجازه تزریق به مردم پیدا کند.

وی افزود: در این فرآیند حتما مستندات به سازمان غذا و دارو ارائه می شود که پس از تایید این مستندات توسط این سازمان و انجام یکسری اقدامات دیگر مانند برچسب زدن نهایتا آماده تزریق به هموطنان می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر واکسن در اختیار ماست. منتها هنوز مدارک و مستندات آن به سازمان غذا و دارو تحویل نشده است.

دکتر گویا بیان داشت: به محض این که این مدارک و مستندات تحویل سازمان غذا و دارو شود و آنها تایید کنند ما اجازه پیدا می کنیم که واکسن را توزیع کرده و در اختیار هموطنان مان قرار دهیم.

بنا بر گزارش وزارت بهداشت، رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر در پایان گفت: بابت تاخیر رخ داده، هرچند که به وزارت بهداشت مربوط نمی شود ولی من به نوبه خودم از همه مردم عزیز کشورمان پوزش می طلبم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز