مدیرعامل شرکت شهر سالم در دیدار با رئیسکل سازمان نظامپزشکی ضمن تبریک انتخاب دکتر رییسزاده به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی برای ادامه همکاریهای متقابل میان این سازمان و ظرفیتهای بهداشتی و درمانی شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، دکتر حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم ضمن تبریک انتخاب دکتر رئیسزاده بهعنوان رئیسکل سازمان نظام پزشکی، از تلاشهای فداکارانه پزشکان در دوره شیوع کرونا تقدیر کرد و یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت.
مدیرعامل شرکت شهر سالم همچنین با اشاره به پتانسیلها و تواناییهای سازمان نظام پزشکی با شهرداری تهران و سابقه همکاریهای طرفین در راستای بهبود سلامت شهروندان پایتخت برای ادامه همکاریهای متقابل اعلام آمادگی کرد.
در ادامه این دیدار، دکتر رییسزاده ضمن تشکر از خدمات شرکت شهر سالم در حوزه بهداشت و درمان، به سابقه همکاری میان سازمان نظام پزشکی و شهرداری تهران اشاره کرد و برای همکاریهای متقابل در حوزههای سلامت اعلام آمادگی نمود.
وی همچنین با اشاره به زحمات و مسئولیتهای سنگین پزشکان، خواستار توجه بیش از پیش به این شغل شریف جهت بهبود شرایط پزشکان جوان و جذب بهترین فرزندان کشور به رشته پزشکی همچون سالیان گذشته شد.


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.