title
کد خبر: 198917
00
فرش قرمز در این استان جمع شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال برخی محدودیت‌ها استان مرکزی در حال حاضر هیچ شهرستان قرمز کرونایی ندارد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های اراک، خمین، فراهان، شازند، دلیجان، ساوه، محلات در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان های زرندیه، تفرش، خنداب، کمیجان و آشتیان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار گرفتند و خوشبختانه شهرستانی با وضعیت قرمز کرونایی در استان مرکزی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روند واکسیناسیون جمعیت جامعه هدف با شتاب بالایی ادامه دارد و امیدواریم که در صورت استمرار توزیع مناسب واکسن و مراجعه به موقع مردم به مراکز تجمیعی و همچنین روند رو به کاهش بیماران کووید ۱۹ آرامش نسبی به استان باز‌گردد.

متولی سلامت استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: هرچند استان مرکزی در زمان حاضر هیچ شهرستان قرمزی ندارد اما کوچک‌ترین سهل انگاری و تعلل ما را به حالت قرمز باز می‌گرداند به‌ همین دلیل باید اقدام‌های پیشگیرانه را همچنان ادامه داد و شهروندان پس از تزریق واکسن می بایست همچنان شیوه نامه های بهداشتی و موازین پیشگیری از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی را در دستور کار خود قرار دهند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز