title
کد خبر: 180942
00
بیمارستان گلستان اهواز در وضعیت قرمز کرونا+ عکس

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در روزهای اخیر بار مراجعه بیماران در اهواز، ماهشهر، دشت آزادگان، شوشتر و دزفول افزایش یافته است و این مساله به ویژه در اهواز، بیمارستان‌ها را به شدت تحت فشار قرار داده است. در حال حاضر حدود یک هزار و ۲۰۰ بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که حدود ۹۰۰ نفر از این تعداد، در بخش‌های عادی و ۳۰۰ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری و تحت مراقبت هستند.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.