title
به ابتکار بازار فرش سرای ابریشم آغاز شد

بازار فرش سرای ابریشم، کمپینی را با نام «#باهم_می‌توانیم» برای حمایت از خرید کالای ارزان‌تر در شرایط سخت اقتصادی فعلی، راه‌ندازی کرده است که طی آن تولیدکنندگان برتر فرش ماشینی با کاهش سود خود، تا پایان سال 97 کالای مرغوب را در تعداد بیشتر و قیمت مناسب‌تر در اختیار مصرف‌کننده قرار دهند.

ادامه مطلب
رهایی از آکنه دیگر رویا نیست

سایت پزشکی آکنه یار با هدف راهنمایی و مشاوره بیماران مبتلا به جوش (آکنه) و معرفی محصولات تخصصی و مصاحبه با متخصصان پوست و مو و زیبایی و ارائه ویدیوهای علمی در این زمینه رونمایی شد.

ادامه مطلب

برای برندها و سازمان‌ها داشتن یک لوگو امری بسیار حیاتی و اثربخش است و یکی از مهمترین نکات در زمینه طراحی لوگو، مبحث انتخاب رنگ لوگو است که بتواند بر ذهن مخاطب در همان نگاه اول تاثیر مورد نظر را بگذارد.

ادامه مطلب
مدیر استارتاپ بوکت در خصوص افزایش قیمت کتاب‌های چاپی خبر داد:

در پی افزایش بیش از صد درصدی قیمت در بازار کاغذ و به تبع آن افزایش قیمت کتاب‌ها، دانا خواجوی مدیر استارتاپ بوکت، خبر از ایجاد و گسترش این سامانه به منظور دسترسی آسان و افزایش کیفیت یادگیری در جامعه دانشگاهی داد.

ادامه مطلب

سیزده سال استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایا‌ی فروشگاه اینترنتی شیک فام صحبت خواهد شد.

ادامه مطلب

بسیاری از مشتاقان و رسانه‌ها در انتظار انتشار لیست جدید DxOMark هستند تا جایگاه جدید گوشی‌های پرچم دار سری Huawei Mate را در این لیست ببینند. در کنفرانس مذکور هواوی ادعا کرد امتیاز سری Huawei Mate20 در DxOMark رکورد جدیدی را در این لیست ثبت خواهد کرد.

ادامه مطلب

مجموعه ایونتایم، برگزارکننده رویداد خاص با هدف گردهمایی افراد حرفه‌ای و آشنایی بیشتر‌ با افراد موفق، روز پنج‌شنبه میزبان اولین دوره از سلسله ایونت‌های خود بود.در این رویداد 70 کسب‌وکار فعال در ایران حضور داشتند. در این گردهمایی به اهمیت برگزاری رویداد برای شبکه‌سازی و برندینگ کسب‌وکارها پرداخته شد.

ادامه مطلب
اظهار نظر مدیرعامل هوآوی در ارتباط با موضوعات چالشی Huawei Mate 20

در انتهای رویداد رونمایی از سری Huawei Mate 20، ریچارد یو مدیر‌عامل هوآوی، با بعضی از اصحاب رسانه مصاحبه کرد. در این مصاحبه مطبوعاتی فرصتی مهیا شد تا رسانه‌ها درباره موضوعاتی مانند Huawei Mate 20، شبکه نسل پنجم (5G)، حافظه‌های Nano و بعضی از مسائل کلی دیگر با مدیر عامل این شرکت گفتگو کنند.

ادامه مطلب

در فروشگاه مهرانی کم انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری وجود دارد و افرادی که یک دوربین دست دوم می‌خواهند کافی است به وب سایت mehranicam.com مراجعه کرده و اطلاعات لازم را جهت خرید خود دریافت کنند.

ادامه مطلب

هوآوی از گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei mate 20 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی کرد. این مراسم در کنار بلندترین برج خلیفه دبی با استقبالی کم‌نظیر از سوی کاربران برگزار شد. در این رونمایی تصاویری از گوشی‌های سری Huawei mate 20 به همراه قابلیت‌های اصلی آنها به صورت پروجکشن روی این برج نمایش داده شد.

ادامه مطلب
سرویس ابری ویانا

سرویس ابری ویانا یک راه حل بومی ایرانی جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت الکترونیکی است.در این سرویس یک سامانه آموزش مجازی با ماژول های کاربردی و مطابق با استانداردهای روز آموزشی الکترونیکی ارائه خواهد می کند.تا موسسات آموزشی دوره های آموزشی الکترونیکی خود را در وب ارائه و از آن کسب درآمد کنند.

ادامه مطلب
انتخاب اول سوال جویان موفق آزمون‌های استخدامی

یکى از وب‌سایت‌هایى که برای آزمون‌های استخدامی کشور منابع مطالعاتی خوبی برای داوطلبان فراهم می‌کند تاپ سوال است که با پشتیبانی حرفه‌ای خود توانسته رضایت اکثر مخاطبان را جلب کند.

ادامه مطلب

پاب کار، سامانه‌‌ای است حرفه‌ای در حوزه کسب و کار که با ارائه خدمات مناسب به درخواست کنندگان هر نوع خدمت مورد انتظار، فضایی را جهت اشتغالزایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه مشاغل خانگی و صنعتی ایجاد کرده است.

ادامه مطلب
رییس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز خبر داد:

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، رئیس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در حاشیه اولین همایش سلامت و بهداشت روان خانواده که با حضور اعضای این صندوق برگزار شد خبر از اصلاح و به روزرسانی آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های این صندوق داد.

ادامه مطلب

رئیس دفتر رئیس جمهور روز جمعه 4 آبان ماه، در ادامه سفر خود به خوزستان، از پایانه مرزی چذابه, شلمچه و مواکب خدمات‌رسان در این مناطق از جمله موکب پگاه بازدید کرد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز