title
اخذ عنوان نمونه کشوری توسط شرکت‌های پگاه در مراسم روز جهانی استاندارد

شرکت‌های پگاه گلپایگان و اصفهان تندیس و نشان استاندارد ملی را در مراسم روز جهانی استاندارد اخذ کردند.

ادامه مطلب

اگر به دنبال فروشگاهی برای کامل‌ترین محصولات دکوراسیون داخلی با بالاترین کیفیت هستید،گروه صنعتی فیت و شرکت اِد.کامپلکس دو برند برتر محصولات ساختمانی لوکس هستند که با مشاوره حرفه‌ای و ارائه محصولات ساختمانی لوکس می‌توانند خانه را به مکانی آرام و در عین حال لوکس تبدیل کنند.

ادامه مطلب

Kirin 980 از چهار هسته Cortex A76 و چهار هسته Cortex A55 بهره‌مند شده است اما هواوی این ترکیب را با جداسازی چهار هسته Cortex A76 به ترکیب‌های دو هسته‌ای با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۱.۹۲ گیگاهرتز، در بهینه‌ترین حالت ممکن قرار داده است.

ادامه مطلب

در دنیای کسب و کار امروز، برندسازی به یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی در بین صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. با این حال، هنوز مفهوم برند و برندسازی برای بسیاری از مدیران، کارآفرینان، تولیدکنندگان صاحبان کسب و کار به طور کامل روشن و واضح نیست.

ادامه مطلب
با متریال‌های جدید، خانه‌هایی سبک‌تر و ارزان‌تر بسازیم

صفحات سیمانی الیافی یا همان فایبرسمنت برد، صفحات سیمانی هستند که از الیاف سلولزی و سیلیس (جهت افزایش خواص مکانیکی) در ترکیب آنها استفاده شده است. فایبرسمنت بردکنامیت، ضد آب، سبک و ارزان، دارای ابعاد و ضخامت مختلف، قابلیت برش اختصاصی(cnc) و 100% تولید داخلی شرکت رزین چوب راش است.

ادامه مطلب

در دوران کنونی هم کارشناسان صنعت عایق همیشه در تلاش هستند تا بتوانند خاصیت‌های موجود در مواد طبیعی را مورد استفاده قرار دهند تا محصولی ایجاد کنند که زندگی انسان را بهبود ببخشد.

ادامه مطلب
در مراسم رونمایی از پوستر دومین همایش بین المللی توسعه چاپ و بسته‌بندی مطرح شد

مراسم رونمایی از پوستر دومین همایش بین‌المللی توسعه چاپ و بسته‌بندی 17 مهر ماه با حضور برخی از فعالان این حوزه برگزار شد. در این مراسم، بزرگان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور به بررسی چالش‌های این صنعت پرداختند.

ادامه مطلب
بر مبنای آزمایش‌های Tom’s Guide:

چندی پیش رسانه معتبر Tom’s Guide به صورت زنده آزمایش‌هایی را روی جدید‌ترین دستگاه‌های سال انجام داد. نتایج این آزمایش‌ها نشان می‌دهد Huawei P20 Pro دارای با دوام‌ترین طول عمر باتری‌ها با 14 ساعت و 13 دقیقه است.

ادامه مطلب
توسط وکیل مهاجرت و مشاور حقوقی مهاجرت موسسه ثمین عدالت

موسسه حقوقی ثمین عدالت با بهره‌گیری از تخصص و تجارب وکلای رسمی دادگستری، آماده‌ی ارائه‌ی انواع خدمات حضوری و تلفنی راجع به مهاجرت به کشورهای دنیا، اخذ اقامت و اخذ تابعیت آن کشورها است. علاقه‌مندان به مهاجرت می‌توانند با وکلای ثمین عدالت، مشورت‌های لازم را کسب کنند.

ادامه مطلب
محمد پیام بهرام پور، مدرس دوره فن بیان

بخش مهمی از موفقیت همه بر پایه مهارت‌های ارتباطی ریخته شده و به جرات می‌توان گفت که فن بیان و سخنوری مهم‌ترین مهارت ارتباطی در بین انسان‌ها است.

ادامه مطلب
فراخوان مسابقه طراحی بازی رومیزی برای فرهنگ سازی تعامل درست با صنعت پست

به مناسبت روز جهانی پست، دکتر مهرداد فاخر، کارآفرین برتر پست کشور، طی نشستی که با مدیران پستی داشتند، از طراحان و افراد خلاق ایرانی دعوت کرد تا یک بازی رومیزی را با رویکرد و مفاهیم صنعت و تاریخ پست و با هدف بیان تاثیر پست در زندگی بشر برای ارائه در سطح ملی و بین‌المللی تولید کنند.

ادامه مطلب

در شرایطی بازار متلاطم ارزی که باعث رکود در کسب‌وکارهای واردات محور شده، فرصت‌های زیادی برای صادرات و کسب درآمد ارزی فراهم شده است. کسب ‌وکارهای گردشگری، صادرکنندگان و یا ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین، می‌توانند از بستر اخبار رسمی برای معرفی خدمات خود در رسانه‌های بین‌المللی استفاده کنند.

ادامه مطلب
فرشمی٬ اولین ارایه‌دهنده متد از ایده تا درآمد با سرمایه اندک عرضه می‌کند

اکنون به لطف اینترنت و تجارت الکترونیک٬ راه‌اندازی کسب و کار و رسیدن به درآمدهای ثابت میلیونی بدون سرمایه‌ی زیاد، برای همگان میسر شده است. گروه فرشمی، یکی از باسابقه‌ترین نام‌ها در این زمینه است که با متد از ایده تا درآمد، به شما در راه‌اندازی کسب و کارهای پرسود آنلاین و رشد و ارتقای آن کمک می‌کند.

ادامه مطلب
سرویس انجام امور اداری

همیشه انجام امور اداری فرآیندی دردسرساز و پیچیده بوده است. افراد مجبور هستند برای انجام امور اداری به سازمان‌های مختلف مراجعه کنند. این مراجعه‌ها، خوشایند و دلچسب نیست و در برخی موارد هم پیگیری به خوبی پیش نمی‌رود. موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت، تمامی فرآیندها را تا به سرانجام رساندن انجام می‌دهد

ادامه مطلب
گفت‌وگو با علی درجزینی، مدرس مجموعه ابر طلایی

برهم ریختگی اقتصاد کشور جنبه‌های مختلفی را تحت شعاع خود قرار داده است و امروز شاهد اقتصادی مخوف هستیم. براساس دید و نظر کارآفرین نمونه‌ی دانشکده‌ی کارآفرینی دانشگاه تهران دلیل و منشا این مشکلات صادق نبودن دولت با مردم است و نمی‌توان از دولت برای پیشرفت کسب و کار توقعی داشت.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز