title
وبینارها و آموزش‌های آنلاین هم به جمعه سیاه پیوستند

ایسمینار، اولین پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار، برای اولین بار در جمعه سیاه با عنوان جمعه وبیناری، جدیدترین وبینارها و فیلم وبینارهای برگزار شده خود را در دسته‌بندی‌های بازاریابی، کارآفرینی و استارتاپی، کسب و کار و توسعه فردی با تخفیف‌هایی واقعی و استثنائی (40 تا 80 درصد) به فروش می‌رساند.

ادامه مطلب
با دانلود اپلیکیشن ایمالز، مقایسه قیمت لحظه‌ای بازار را داشته باشید

ایمالز یک پلتفرم جمع آوری و مقایسه کننده قیمت از فروشگاه‌های آنلاین است که در هفته‌های اخیر در راستای تشویق کاربران فعال خود اقدام به راه اندازی قرعه کشی برای کاربران اپلیکیشن خود کرده است.

ادامه مطلب

همایش آشنایی با بزرگترین دانشنامه جهان روز پنجشنبه یک آذر 1397 با حضور جمعی از مدیران ویکی‌پدیا در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

مشاوره ازدواج به زوجین کمک می‌کند تا به شناخت بهتری به همسر خود دست یابند و عاقلانه‌تر برای زندگی مشترک آینده‌ی خود تصمیم‌گیری کنند.

ادامه مطلب

هایپراستار جدیدترین فروشگاه خود را روز یکشنبه، بیستم آبان ماه 1397، در مجتمع خلیج فارس شهر یزد افتتاح کرد. فروشگاه هایپراستار یزد با متراژ 4700 متر مربع بزرگترین فروشگاه در سطح شهر یزد است. از این به بعد شهروندان یزدی می‌توانند خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای را در فروشگاه هایپراستار تجربه کنند.

ادامه مطلب
همراهی برای فعالان حرفه‌ای صنعت موسیقی و صدابرداری

با هدف فروش، گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیر تجهیزات استودیویی نظیر تعمیر اسپیکر و اسپیکر مانیتورینگ، تعمیر میکسر و پاور میکسر، تعمیر آمپلی‌فایر و میکروفون یا تعمیر رکوردر و پردازنده و... با قیمتی مقرون به صرفه، از سایت آروند فراز مهرگان به آدرس Arvandfm.com در اوایل مرداد 1397 رونمایی شد.

ادامه مطلب

در این شرایط اقتصادی که قیمت‌ها دارای ثبات زیادی نیستند، بیشتر افراد در تلاش هستند که با سرمایه‌گذاری‌های مختلف در بازارهای گوناگون مالی از قبیل سرمایه گذاری در مسکن، خرید دلار، سکه، سرمایه گذاری در بورس بتوانند علی‌رغم تورم جهنده‌ای که اتفاق افتاده بتوانند ارزش سرمایه‌شان را حفظ کنند.

ادامه مطلب
برای کاریابی و زندگی در آلمان چکار کنم ؟

افرادی که قصد مهاجرت کاری به آلمان و اقامت در این کشور اروپایی را دارند و یا نیاز به کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط اخذ ویزای کاری آلمان دارند، با تهیه بسته خدماتی و شرکت در دوره آموزشی در خصوص زندگی و کاریابی در آلمان، می‌توانند مسیر خود را پیدا کرده و مدرک معتبر انجمن AAU آلمان را دریافت کنند.

ادامه مطلب
راهکار مشاور امین شرکت درسا صنعت تهران

مدل‌های موجود مشاوره مدیریت در ایران برای پاسخگویی سریع (کمتر از یک روز) و با هزینه کم طراحی نشده‌اند. آنچه که نیاز است مدل مشاور امین است.

ادامه مطلب

به گزارش IDC، سامسونگ با کاهش 13.4 درصدی فروش در دوره اخیر با چالشی بزرگ روبرو شده که باعث می‌شود بیش‌ از پیش خطر شرکت‌هایی مانند هواوی را پشت سر خود احساس کند که برای دومین دوره پیاپی با کنار زدن اپل توانسته به عنوان دومین فروشنده اسمارت‌فون‌ها در جهان، جایگاه خود را تثبیت کند.

ادامه مطلب

هایپراستار، 13 آبان ماه 1397، اولین هایپرمارکت خود را در استان البرز در مجتمع اکومال با وسعتی بیش از ده هزار متر مربع افتتاح کرد. هایپراستار اکومال با محوطه فروشی به وسعت 6100 متر مربع بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای در استان البرز است که ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند پذیرای شهروندان البرز خواهد بود.

ادامه مطلب

موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت با داشتن بیش از یک دهه سابقه کاری در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین‌المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.

ادامه مطلب

اصلی‌ترین چالش، پس از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یا طراحی اپلیکیشن موبایل، تحلیل، بررسی و برنامه‌ریزی برای معرفی برند به مخاطبان و افزایش فروش وب‌سایت خواهد بود. یکی از راه‌های اساسی برای افزایش فروش وب سایت، بهره‌مندی از بازاریابی اینترنتی است. آیا شما برنامه‌ای برای استفاده از مزایای آن دارید؟

ادامه مطلب
مرحله اول این اپلیکیشن ساختمانی بسیار مورداستقبال اصناف مرتبط باساختمان قرارگرفت

مهندس علی سلطانیه با مثبت ارزیابی کردن نسخه اول اپلیکیشن ساختمان یار گفت: با یاری خدا مرحله اول طرح ساختمان یار با موفقیتی خارج از انتظار انجام شد و پس از تحقیقات گسترده راجع‌به نیازهای فعالان صنعت ساختمان کشور نسخه دوم به صورت کامل در دو نسخه اندروید و iOS تولید شده است.

ادامه مطلب

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوا که در دو هفته پیاپی در تاریخ‌های سوم و دهم آبان ماه 1397 برنامه ریزی شده بود، با موفقیت در مرکز کارآفرینی تیوان و با بررسی موردی سایت کتاب کاله به عنوان نمونه‌ای موفق از تاثیر بازاریابی محتوا و تولید محتوا برای کسب‌وکارها با تدریس احسان طریقت برگزار شد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز