title
کنترل حضور و غیاب کارکنان در هر کجا و هر لحظه‌ای

همیشه کارمندانی هستند که دیر به سر کار می رسند و ورود و خروج نامنظمی دارند، مدیران برای حل این مشکل از دستگاه‌های حضور و غیاب مختلفی (کارتی، اثر انگشتی و ...) استفاده می‌کنند، ولی مشکل همچنان باقیست. سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ راهکاری هوشمندانه برای این معضل دارد.

ادامه مطلب

ریچارد یو مدیر اجرایی گروه خدمات مشتریان شرکت هواوی در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC امریکا اعلام کرد که این شرکت طی یک تا دو ماه آینده عینک‌های ویژه خود با قابلیت‌های واقعیت افزوده را معرفی خواهد کرد.

ادامه مطلب
نگاه ویژه‌ وادیرو به گردشگری روستایی و بوم‌گردی

در هر کشوری صنعت گردشگری به عنوان رویکردی مکمل در اقتصاد می‌تواند به ارتقای کیفیت زندگی و توسعه پایدار کمک کند. از این میان، گردشگری روستایی به عنوان یکی از ظرفیت‌های اصلی گردشگری با استفاده از بستر سکونت‌های روستایی و بوم‌گردی می‌تواند نقش اساسی در این حوزه ایفا کند.

ادامه مطلب

سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز، با رویکرد ارتقای کیفیت زندگی در تاریخ 21 و 22 آذر برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
استعلام سوابق بیمه

شرایط نامساعد و دگرگونی‌های اخیر اقتصاد کشور در ماه‌های اخیر، فشارهای زیادی را به افراد زیادی از جامعه بالاخص قشر متوسط و کارمندان وارد کرده است. که این تحولات باعث افزایش تقاضای بیمه بیکاری شده است. برای تصمیم ‌گیری در مورد دریاف بیمه بیکاری گام اول استعلام سوابق بیمه است.

ادامه مطلب

دومین رویداد صبحانه ایونتایم با نام «صبحانه اینونتایم، صنعت ساختمان» با حضور متخصصان صنعت ساختمان برگزار شد.

ادامه مطلب
توسعه تجهیزات هوشمند خانگی هوآوی:

پیش از این دستیارهای صوتی مجهز به هوش مصنوعی هوآوی با نام شیاوای Xiaoyi در چین و تنها در دستگاه‌هایی مانند اسپیکر هوشمند و گوشی‌های هوشمند این شرکت قابل استفاده بود اما به نظر می‌رسد این شرکت نقشه‌ای بسیاربزرگ‌تر برای گسترش این تکنولوژی در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
از سوی رسانه‌های مطرح دنیا

Huawei Mate 20 Pro از سوی رسانه‌های مطرح جهان مانند گاردین، به عنوان بهترین گوشی سال 2018 انتخاب شد.

ادامه مطلب

مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری یکی از خدماتی است که افراد فعال در زمینه حقوقی ارائه می‌دهند. مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی به صورت آنلاین می‌تواند به جامعه کمک کند که به سمت آرامش بیشتر پیش رود. خدمات مختلفی در این مراکز مشاوره ارائه می‌شود که ممکن است برای هر کسی مورد نیاز باشد.

ادامه مطلب
Huawei Mate 20 Pro انتخابی برای حرفه‌ای‌ها:

زمانی زندگی یک عکاس در کوله پشتی او خلاصه می‌شد، کیفی که یک دوربین اصلی در آن قرار گرفته بود با تعداد زیادی لنز. اما بعد از چند ساعت یک عکاس مانده بود و یک کوله‌بار سنگین بر دوشش، مشکلی که در حال حاضر Pro Mate 20 Huawei آن را تبدیل به یک خاطره کرده است.

ادامه مطلب
هوآوی چگونه با صفحه نمایش HUAWEI Mate 20 گامی رو به جلو برداشته است؟

هنگام استفاده از گوشی نیاز دارید با چشمان خود به صفحه نمایش آن خیره شوید. به همین خاطر است که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در حال سرمایه‌گذاری بر توسعه صفحه نمایش‌هایی با حداقل قاب‌، حداکثر رزولوشن و ویژگی‌های هستند که اجازه می‌دهند کاربران یک صفحه نمایش کامل را تجربه کنند.

ادامه مطلب
افرادی که سابقه کار دارند حتما بخوانند

شاید شما هم جزء بیمه‌شدگان تامین اجتماعی باشید که ماهانه از طریق کارفرما حق بیمه برای شما پرداخت می‌شود. ولی بهتر است کمی نسبت به بررسی سابقه بیمه تامین اجتماعی دقت بیشتری کرده و احتیاط بیشتری به خرج دهید. این محتوا برای کسانی که سابقه پرداخت حق بیمه دارند نگارش شده است.

ادامه مطلب

مهمترین وجه تمایز خشکشویی آنلاین «واش لین» نحوه شستشو آن است، در واش لین، شستشو بدون آب و با دستگاه‌های کاملا خارجی با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. توصیه می‌شود کت، شلوار، پالتو، پارچه‌های پشمی، ابریشمی و حساس را اصلا با آب شستشو نکنید.

ادامه مطلب

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

ادامه مطلب
ویژگی‌ HiVision، گوشی HUAWEI Mate 20 Pro را هوشمندتر می‌کند

 بهره‌مندی HUAWEI Mate 20 Pro از هوش مصنوعی، این گوشی هوشمند نمونه‌ای از پیشرفت تکنولوژی را به نمایش می‌گذارد. دوربین گوشی می‌تواند خودش را به هر چیزی که می‌بیند، متصل کند و در یک لحظه اطلاعات دقیقی را آن هم از طریق ویژگی HiVision در اختیار قرار دهد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز