title
معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس در اینستاگرام

شاپگرام، یک شبکه اجتماعی خرید تصمیم گرفته است بزرگ‌ترین پاساژ لباس ایران را در فضای مجازی ایجاد کند. جایی که تاکنون بیش از 200 فروشگاه از بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام در حال فعالیت هستند. در شاپگرام می‌توان محصولات موجود در شبکه‌های اجتماعی را در دسته‌بندی مناسب و با ضمانت شاپگرام خریداری کرد.

ادامه مطلب

رضا شیرازی یکی از پیشکسوتان سئو و مدیر سایت‌های وب24 و سئو24 معتقد است آینده سئو، بهبود تجربه مخاطب است. در ادامه نظر وی را در مورد آینده سئو در کسب‌و‌کارها می‌خوانید.

ادامه مطلب
عرضه محصولات پرطرفدار هوآوی در جشنواره یلدای دیجی کالا

عرضه محصولات هوآوی از سه‌شنبه 27 آذر در جشنواره یلدای شگفت انگیز دیجی کالا آغاز می شود. هوآوی در این جشنواره که به مناسبت شب یلدا در دیجی کالا برگزار می شود دو محصول پر طرفدار خود یعنی Huawei nova3e و Huawei mate 10 Pro را عرضه خواهد کرد.

ادامه مطلب

پرده‌های نایلونی مغناطیسی با آهن رباهای قوی که در وسط خود دارند پس از ورود و خروج افراد به سرعت و به صورت خودکار بسته می‌شوند و تا حد زیادی در هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنند این درب‌های نایلونی مغناطیسی برای اماکن پر رفت و آمد مانند فروشگاه‌ها، موسسات و ادارات بسیار کاربرد هستند.

ادامه مطلب

با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و برخی از مدیران به پرداخت ملت و بانک ملت، مراسم قرعه کشی جشنواره عید تا عید اپلیکیشن سکه برگزار و برندگان خوش شانس آن مشخص شدند.

ادامه مطلب
با راه‌اندازی پلتفرم جدید سروکورپ

شرکت استرالیایى سروکورپ به تازگی با هدف رفاه بیشتر مشتریان و با تکیه بر زیرساخت‌های قوی فناوری اطلاعات خود، اقدام به راه‌اندازی پلتفرم Servcorp Home کرده است.

ادامه مطلب
گفتگو با شکیبا شکری مدیر کمپین‌های استارتاپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

در آستانه پایان سال، بزرگترین کمپین بیمه‌ای در 3مرحله شکل خواهد گرفت. مدیریت استارتاپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، کمپین دایناسورتو بیمه کن را برای عموم برنامه‌ریزی کرده و به منظور آشنایی بیشتر با این کمپین و خدمات ارائه شده با شکیبا شکری مدیر کمپین‌های این فروشگاه مصاحبه شده که در ادامه آمده است.

ادامه مطلب

لاندراپ، بستر خشکشویی و شستشوی آنلاین است که کلیه نیازها را در زمینه پاکیزگی پوشاک، پرده، حوله و ... فراهم می‌کند. لاندراپ امسال در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران (IWMF) که در 26 و 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد، شرکت کرده است.

ادامه مطلب

هواوی در سال 2017 نخستین تراشه با قابلیت هوش مصنوعی یا AI، موسوم به کایرین 970، را به جهان عرضه کرد که به کلی میدان را برای بازیگران صنعت موبایل تغییر داد. این پردازنده در واقع ادغام فناوری AI یا هوش مصنوعی در لایه سخت‌افزاری اصلی بود.

ادامه مطلب
آخرین فرصت برای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استقبال از یلدا

یلدا، طولانی‌ترین شب سال، در بین ایرانیان بسیار محبوب است. در این میان، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از این فرصت رویایی برای برندینگ و تبلیغات ماندگار خود استفاده بهینه می‌کنند. روسیلی، به مناسبت یلدا گیفت‌های شب یلدا را ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها تهیه کرده است.

ادامه مطلب
یلدای ایران تندر به مناسبت فرا رسیدن یلدای بزرگ ایرانیان برگزار می‌شود

یلدای ایران تندر، پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات کشور، به مناسبت فرا رسیدن یلدای بزرگ ایرانیان از 25 آذر ماه آغاز و تا یکم دی ماه ادامه دارد.

ادامه مطلب

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ 29 و 30 آذرماه 97 در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. مدرس این دوره همچون دوره‌های گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقاب‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریتی ایران است.

ادامه مطلب
آن چه در خصوص شرایط و تغییرات وام ازدواج سال 98 باید بدانید

با نزدیک شدن به پایان سال 97 و بررسی لایحه بودجه توسط مجلس سوالات بسیاری در خصوص اینکه وام ازدواج سال 98 چه تغییراتی خواهد کرد در ذهن زوج‌‌های جوان به وجود می‌آید که تلاش شده با بررسی اخبار وام ازدواج، در این مطلب به کلیه سوالات در این خصوص پاسخ داده شود.

ادامه مطلب

بیش از یک ماه از معرفی رسمی گوشی پرچمدار Huawei mate 20 pro می‌گذرد و این اسمارت‌فون زیبا، جذاب و در عین حال کاربردی و خلاقانه تا به حال توسط بیشتر رسانه‌های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی مورد بررسی و آزمون‌های تخصصی قرار گرفته‌است.

ادامه مطلب

با اینکه فرآیند اخذ ویزا برخلاف خرید بلیط هواپیما، پرواز خارجی و رزرو هتل، آن‌چنان کار خوشایندی نیست، اما ویزای شینگن از آن دست روادیدهایی است که واقعا گرفتن آن به زحمتش می‎ارزد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز