title

فروشگاه بزرگ ایرانیان در تهران، خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن (ع) واقع شده است و انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، اکسسوری، لباس زیر، حوله و تن پوش، لوازم دکوری منزل و اتاق خواب را در مساحتی بیش از 6000 متر مربع عرضه می‌کند.

ادامه مطلب

انتخاب مدل جدید کیک تولد جذاب برای جشن تولد منحصر به فرد بسیار اهمیت دارد. از آنجا که جشن تولد یکی از مهم‌ترین جشن‌های زندگی هر فرد است، عموما انتخاب یک کیک با طرح ایده‌آل با کمی حوصله و وسواس انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب
خدمات پرداخت ارزی و پی پال

رایج‌ترین راه برای خرید و پرداخت از طریق راه‌های بین‌المللی داشتن حساب خارجی است. اما این‌کار علاوه بر هزینه، ممکن است دردسرهای مخصوص به خود را نیز داشته باشد. بسته شدن حساب، تحریم حساب و کاربران ایرانی، عدم پذیرش هویت ایرانی برای خرید تنها گوشه‌ای از مشکلات پرداخت ارزی در مقیاس بین‌المللی است.

ادامه مطلب
با پرداخت به موقع جریمه‌های رانندگی از دو برابر شدن آن جلوگیری کنید

​​​​​​​حتما می‌دانید که اگر جریمه‌ها در مهلت معین (60 روز) پرداخت نشود، جریمه رانندگی دو برابر می‌شود. برای جلوگیری از دو برابر شدن خلافی و جریمه‌های رانندگی خود می‌توانید چند دقیقه وقت گذاشته و راهنمای ارائه شده در این مطلب را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در کسب‌وکار خود احساس کمبودهایی داشته باشید و فکر کنید که برای اصلاح و ارتقا شرایط خود نیاز به کسب دانشی کاربردی و در عین حال سریع خواهید داشت؛ در ادامه می‌توانید با کاربردهای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار، سرفصل دروس آن و مسائلی از این دست آشنا شوید.

ادامه مطلب
هر ایرانی یک اوبر

دسترسی آسان و سریع به خدمات به واسطه وجود نرم افزارها و اپلیکیشن‌های متعدد، زندگی ما را دگرگون کرده است. تا جایی‌که دیگر زندگی بدون آن را نمی‌توان تصور کرد. ابزارهایی که دیگر جزئی از زندگی شده‌اند و از طریق آنها به تمامی نیازهای روزمره خود پاسخ داده می‌شود.

ادامه مطلب

امروزه خرید کردن تبدیل به یک کار لذت‌بخش و راحت شده است. حتی به منظور خرید محصولات اداری یا محصولات صنعتی نیز می‌توان از سایت‌های آنلاین استفاده کرد.

ادامه مطلب

گن‌های لاغری مردانه راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای کوچک نشان داده شدن شکم و فرم‌دهی به اندام آقایان در زیر لباس به صورت کاملا مخفی و پنهان، بدون هیچگونه احساس ناخوشایند، گرما و سوزش و خارش با پارچه آنتی باکتریال بهداشتی و درجه یک محصول کشور ترکیه و بهترین برندهای بازار است.

ادامه مطلب
قابل توجه متقاضیان داوطلبان کارشناسی ارشد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های زیر به صورت حضوری و مجازی (یادگیری الکترونیکی) در پردیس بین‌المللی کیش از طریق بررسی سوابق و مصاحبه حضوری (بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری) برای نیمسال دوم تحصیلی 98-97 (بهمن 97) دانشجو می‌پذیرد.

ادامه مطلب
چرا باید سایت شرکتتان را با وردپرس طراحی کنید؟

چرا باید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، برای طراحی سایت شرکت‌تان استفاده کنید؟ آیا می‌دانید ۳2 درصد سایت‌های جهان با وردپرس طراحی شده‌اند؟ معروف‌ترین سایت‌های طراحی شده با وردپرس کدام هستند؟

ادامه مطلب

با گسترش فن‌آوری‌های نوین لزوم تغییر در تکنولوژی‌های جدید در صنعت ساختمان پا به پای دیگر صنایع بیشتر از قبل احساس می‌شود. مجموعه ساختمان یار با توسعه اپلیکیشن آنلاین خود توانسته صنعت ساختمان را دستخوش تغییری مثبت کند. در ادامه به معرفی ساختمان یار پرداخته شده است.

ادامه مطلب
چرا باید از قاب گوشی استفاده کنید

چرا باید خرید قاب گوشی را جدی بگیرید و بهترین فروشگاه اینترنتی که می‌توان قاب گوشی و محافظ صفحه نمایش گوشی را از آن تهیه کرد کدام است؟

ادامه مطلب

یکی از رویاهای هر فرد شهرنشین پیدا کردن خانه ای متناسب با شرایط مطلوب و دلخواه اوست، بی شک برای بسیاری از ما خرید آپارتمان جزو اولین موارد لیست آرزوهایمان است.

ادامه مطلب

طی مراسمی در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سامانه بازرگام به عنوان نخستین اپلیکیشن عرضه میوه با امضای تفاهم نامه‌ای با اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

ادامه مطلب

با نگاهی دقیق‌تر به زیرساخت‌های امنیتی‌ هوآوی، می‌توان خط مشی آخرین استانداردها و استراتژی‌های مربوط به حفظ حریم شخصی این برند را مشاهده کرد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز