title

برای موفقیت یک کسب‌وکار آنلاین، طراحی سایت امری مهم است، یک روش چند مرحله‌ای برای طراحی سایت وجود دارد که با پیروی کردن از آن، می‌توان یک کسب‌وکار آنلاین را به موفقیت رساند. در این مقاله روش‌های راه‌اندازی کسب و کار آنلاین توسط طراحی سایت جزییاتی ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب

رابط کاربری اندرویدی EMUI 9.0 تفاوت‌های بسیار مفید و جدیدی با نسخه‌های قبل دارد که در یکی از بهترین‌های آن استفاده از قابلیت‌های جدید FullView برای نمایشگر دستگاه است.

ادامه مطلب
با انواع تجهیزات آتش نشانی بیشتر آشنا شوید

تجهیزات آتش نشانی از جمله تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی است که نه تنها تنوع زیادی دارد، بلکه استفاده از آنها نیز اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. اما انواع تجهیزات آتش نشانی چه مواردی است و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد.

ادامه مطلب
آشنایی با فرایندهای تولید محتوا

تولید محتوا فرآیندی برای خلق، بازبینی یا بازآفرینی داده‌هایی است که قطعا حاوی مقاصد مورد نظر برای رفع ابهامات مخاطب هستند. در این مقاله گروه تولید محتوای رآسا انواع تولید محتوا را توضیح خواهد داد.

ادامه مطلب

برند آنر (Honor) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت 25 اردیبهشت ماه از آنر 10 به عنوان پرچمدار محصولات سال 2018 خود رونمایی کرد. این محصول با شعار «زیبایی در هوش مصنوعی» معرفی شد تا همراه با آن دو فناوری مهم و کارآمد در عرصه گوشی‌های هوشمند به کاربران معرفی شود.

ادامه مطلب
استارتاپ برتر کردستان، بعد از معرفی و تقدیر به‌روزرسانی شد

فروشگاه اینترنتی بانه با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، ارتقای خود را در دوره تازه آغاز کرد. فروشگاه بانه دات کام بعد از انتخاب به عنوان تنها استارتاپ برتر در زمینه خرید و فروش و فروشگاه اینترنتی و فروشگاه مجازی استان کردستان و استارتاپ برتر تقدیر شد و این مقدمه‌ای برای ارتقای سایت و خدمات شد.

ادامه مطلب

بهمن مفید و ابوالحسن تهامی دو هنرمند نام‌آشنا و قدیمی عرصه صدا و سینما، پس از نزدیک به پنجاه سال، در روز سه‌شنبه در تاریخ 29 آبان ماه، در منزل بهمن مفید دیدار تازه کردند.

ادامه مطلب
29 و 30 آذر ماه 1397

چهارمین همایش آینده وب و موبایل با حمایت آژانس تبلیغاتی دیما در تاریخ 29 و 30 آذر ماه در سالن همایش دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد. روز اول به‌صورت همایش و با محوریت موضوعات مدیریت توسعه نرم‌افزار، دیجیتال مارکتینگ، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و روز دوم، به‌صورت کارگاه‌های آموزشی خواهد بود.

ادامه مطلب
تجربه‌ای متفاوت با اپلیکیشن «اوبر»

تا به حال شاید بارها به استفاده از اپلیکیشنی فکر کرده‌اید که در کنار برآورده کردن تمامی نیازهای حمل و نقل بتواند درآمدزا نیز باشد؟ از آذر ماه امسال به جای فکر کردن به این ایده کافی است اپلیکیشن «اوبر» را نصب کرده تا علاوه بر استفاده از مزیت‌های این اپلیکیشن، از این سرویس نیز درآمدزایی کنید.

ادامه مطلب
استعلام خلافی خودرو

استعلام خلافی خودرو و نحوه پرداخت جرائم به ساده‌ترین شیوه یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو است که در این مقاله سعی شده به به تمامی سوالات مالکان خودرو در این خصوص پاسخ داده شود.

ادامه مطلب
شرایط، مراحل و مراکز معاینه فنی خودروها

معاینه فنی یکی از مهمترین مباحث برای مالکان خودرو محسوب می‌شود چرا که چند سالی است پلیس راهنمایی رانندگی داشتن برگه معاینه فنی خودرو را برای رانندگان و همراه داشتن آن را الزامی کرده است و از سوم آذرماه سال 97 اعمال قانون معاینه فنی خودروها توسط دوربین‌ها در سراسر شهر تهران انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
مدیرعامل هواوی:

به گفته ریچارد یو، هوآوی این قابلیت را دارد که تا پایان سال آینده رتبه دوم جهان را در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند از آن خود کند.

ادامه مطلب

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه 20 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند. طبیعتا این مساله دلایل متعددی دارد اما یکی از دلایل مهم که شاید کمتر به آن توجه شده باشد، ضعف در اطلاع‌رسانی و عدم آگاهی از فرصت‌های شغلی در بازار کار است.

ادامه مطلب
کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان، عمران، معماری و شهرسازی

در دنیای صنعتی امروز شاهد پیشرفت فناوری‌های نوین در صنعت هستیم و صنعت ساخت‌وساز با توجه به حجم عظیم فعالیت و از این رشد و پیشرفت را در بر می‌گیرد. این کنگره با هدف ارتباط مستقیم و موثر دست‌‎اندرکاران صنعت ساختمان شامل تولیدکنندگان، پیمانکاران، مجریان، مهندسان و محققان این صنعت پایه‌ریزی شده است.

ادامه مطلب
در جشنواره مهرآبان با کتاب

جشنواره مهرآبان با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب با همکاری ناشران در سراسر کشور توسط کتاب پلاس برگزار می شود. در این جشنواره شرکت‌ها و موسسات بزرگ با رویکرد مسئولیت اجتماعی با ارائه خدمات ویژه به خریداران به کمک صنعت نشر و تشویق علاقه‌مندان به کتاب مبادرت می‌ورزند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز