title
اهدای مکانیزه و تمام خودکار جوایز توسط دکتر مهرداد فاخر!

مسابقه‎ طراحی بازی رومیزی با موضوع پست به ابتکار دکتر مهرداد فاخر، کارآفرین برتر صنعت پست ایران، در روز جهانی پست مطرح شد و با استقبال خوبی از سوی طراحان و متخصصان بازی‌های رومیزی مواجه شد. مهرداد فاخر مدیر عامل اولین و بزرگترین پست خصوصی ایران تیپاکس، جایزه‌ برترین‌های طراحی این بازی را اهدا کرد.

ادامه مطلب
یک غرفه سینمایی در دل هزاران غرفه کتاب

هم زمانی آخر هفته با روزهای پایانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استقبال عمومی از این رویداد مهم را بیشتر کرده است. افردای که در این آخر هفته تصمیم به بازدید از نمایشگاه کتاب را دارند، می‌توانند تفریح و سرگرمی را چاشنی خرید کرده و به غرفه فیلیمو برای شرکت در مسابقه و دریافت جایزه سر بزنند.

ادامه مطلب

تعدادی گوشی هوشمند به‌صرفه در بازار وجود دارد که به نسبت قیمت‌شان ارزش واقعی دارند و بدون شک یکی از آن‌ها HUAWEI Y7 Prime 2019 است؛ گوشی‌ با صفحه نمایشی زیبا، دوربین سلفی عالی، باتری حجیم 4000 میلی‌آمپرساعتی و امکانات امنیتی پیشرفته.

ادامه مطلب
چگونه بجای استخدام در شرکت‌های دولتی، با کمترین سرمایه کسب‌وکار راه‌اندازی کنیم؟

در این گزارش تعدادی از مشاغل و کسب و کارهای روز دنیا که در ایران هنوز رونق چندانی ندارند، معرفی شده و راهنمایی‌های لازم برای تهیه تجهیزات و سرمایه موردنیاز برای هریک از آنها ارائه شده است.

ادامه مطلب

شرکت گردشگری ریسمون که سابقه‌ی اجرای تعداد زیادی تور موفق در سال 97 را دارد، تصمیم گرفته در سال 98 تورهای مهیجی را به گردشگران ارائه دهد.

ادامه مطلب

در سی امین جشنواره ملی قدردانی از کارگران نمونه، که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، شرکت صنایع شیر پگاه و 100 تن از کارکنان پگاه تهران حضور داشتند.

ادامه مطلب
جایزه‌ی فاخر در تی‌هاب

با حمایت دکتر مهرداد فاخر کارآفرین برتر پستی کشور، روز ۱۳ اردیبهشت ماه جاری طی مراسمی خلاقانه‌ترین بازی‌های رومیزی (فکری) کشور که بیانگر تاثیر پُست در زندگی باشد، انتخاب و معرفی می‌شوند. این مراسم در تی هاب، مدرن‌ترین هاب پستی کشور، برگزار خواهد شد و در پایان جایزه فاخر به تیم برتر تعلق می‌گیرد.

ادامه مطلب

پیش بینی رفتار قیمت آهن آلات به طور کلی وابسته به پارامترهای بسیاری است. به ویژه در ایران با توجه به نوع اقتصاد و نقدهای بسیاری که بر بسته بودن و مقررات دست‌و‌پاگیر آن وارد است و عدم آمارهای مشخص و شفاف در مورد معاملات و مبادلات این بازار بررسی لحظه به لحظه‌ عوامل مختلفی را می‌طلبد.

ادامه مطلب

هواوی با ارائه راه‌کاری جذاب که در قالب آن نیمه بالایی صفحه‌نمایش، با لرزش، صدا را به کاربر منتقل می‌کند، روشی نوین را برای برقراری مکالمه با کیفیت بالا، ایجاد کرده است. روشی که نه‌تنها در بخش قابلیت‌های صوتی بلکه در مواردی نظیر طراحی و نوآوری ارائه شده توسط محصول نیز تاثیرگذار شده است.

ادامه مطلب
پس زدن تحریم‌ها با تکیه بر دانش بومی و در چارچوب قانون

فعالیت‌های موسسه «میزان گستران شریف» در چارچوب قانون به خارج از مرزهای کشور گسترش یافت.

ادامه مطلب

به روزرسانی 9.1 رابط کاربری اختصاصی هوآوی EMUI؛ قابلیت‌ها و توانمندی‌های جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده‌است. در این مطلب نگاهی به این رابط کاربری که در بخش‌های مختلف از زیبایی گرفته تا عملکرد و تجربه کاربری، گامی رو به سمت جلو برداشته است، خواهیم داشت.

ادامه مطلب

در این سال‌ها فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی پا به عرصه اینترنت گذاشتند ولی هنوز هم با اعتماد در کمترین حد ممکن از طرف کاربران مواجه هستیم. فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از فروشگاه‌های آنلاین فعال در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی است.

ادامه مطلب

مسافران شهر مشهد، با یادگیری این 8 نکته کلیدی در خرید تور مشهد، بعد از این، قدرت مقایسه تورهای مشهد را باهم پیدا می‌کنند، تورهای باکیفیت و به صرفه می‌خرند، از سوء استفاده دیگران جلوگیری می‌کنند و حتی به دیگران هم در خرید تور مشهد مشورت می‌دهند.

ادامه مطلب

انتشارات حافظ با بیش از ۴۰ سال سابقه نشر در حوزه هنر و صنایع دستی با عنوان دنیای هنر و همکاری با تعداد زیادی از هنرمندان این کشور و چاپ بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب امیدوار است که بتواند خدمتی هر چند اندک به علاقه‌مندا هنرمند ارائه دهد.

ادامه مطلب
راه موفقیت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد از سنجش امیرکبیر می‌گذرد

موسسه سنجش امیرکبیر، ارائه دهنده سرویس‌های مشاوره به دانشجویان، علاوه بر دروس کنکوری، کتاب‌های جانبی مثل برنامه‌ریزی قانون جذب و راز قبولی در کنکور، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، DVDهای صوتی به داوطلبان آموزش ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز