title
چگونه به وسیله نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل راحت‌تر نخ دندان بکشیم؟

نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل وسیله‌ای است که کشیدن نخ دندان را راحت‌تر کرده است. شیوه کشیدن نخ دندان بوسیله مینا ویسل بسیار ساده است. کافی است نخ را از بین دو بازوی نگهدارنده رد کرده و نخ بین دو بازو را با رد کردن از بین دندان‌ها، برای تمیز کردن دندان مورد استفاده قرار داد.

ادامه مطلب
کادرو در جشنواره تکان شگفت انگیز ایرانسل با این شرکت همکاری می‌کند

همزمان با شروع سال جدید، استارتاپ کادرو در جشنواره تکان شگفت انگیز ایرانسل با این شرکت همکاری می‌کند. این جشنواره ویژه مشترکان ایرانسل است و در آن، کد تخفیف استفاده از بسته‌های رزرو عکاس در کادرو به شرکت کنندگان در این جشنواره اهدا می‌شود.

ادامه مطلب

فیلیمو با رسیدن نوروز ۹۸ کمپین تازه‌ای را به راه انداخته تا علاوه بر تماشای چند صد محتوای جذاب و جدید در این ایام و تخفیف اشتراک، بینندگان بتوانند برنده جایزه بزرگ ۱۵۰ میلیونی این کمپین شوند.

ادامه مطلب

در این مطلب سعی شده است به محصولات تولیدی کاشان و اینکه چرا باید فرش کاشان خرید پرداخته می‌شود. الوفرش به عنوان قدیمی‌ترین فعال در زمینه فروش آنلاین فرش به این موضوع می‌پردازد و به این سوال پاسخ می‌دهد و مزایای خرید فرش کاشان را بیان می‌کند.

ادامه مطلب

نسخه جدید اپلیکیشن کیپاد با قابلیت پرداخت الکترونیک عوارض آزادراه رونمایی شد و بهبودهای کلی در تنوع قابلیت‏ها، رابط کاربری جذاب، گرافیک جدید و امکانات جنبی متعدد، در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‏های حوزه پرداخت آنلاین، آن را به اپلیکیشن جامعی در این حوزه بدل کرده است.

ادامه مطلب

آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از این است که در نیمه نخست امسال، تولید انواع لوازم خانگی از هشت تا 40 درصد کاهش داشته است.

ادامه مطلب
هفته آخر اسفند، بهترین زمان خرید تورهای نوروزی ارزان ناخدای سفر

گردشگرانی که تا حالا فرصت نکردند برای تعطیلات نوروز خود برنامه ترتیب دهند اصلا نگران نباشند، هفته آخر اسفند و حتی ایام نوروز هم همه گردشگران می‌توانند از تورهای آفر و نرخ‌های ویژه هتل و پرواز ناخدای سفر استفاده کنند.

ادامه مطلب

فروشگاه بزرگ ایرانیان، 6000 متر بوده و در تهران واقع شده است و انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت و قیمت مناسب در پنج طبقه مجزا عرضه می‌کند.

ادامه مطلب

رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا دارند جزو گزینه‌های اول به شمار می‌رود. کانادا به جز گزینه آب و هوا از نظر سایر شرایط برای ادامه تحصیل بسیار ایده‌آل است، از نظر اقتصادی نیز کانادا کشوری مرفه است که آینده‌ای نوید بخش را ترسیم می‌کند.

ادامه مطلب
بهره‌برداری از سیستم یکپارچه اطلاع‌رسانی و شفافیت بنیاد دانش

موسسه خیریه بنیاد دانش با هدف شفاف‌تر شدن فعالیت‌های خود، از این پس گزارش‌های مالی این موسسه را از طریق یک سیستم آنلاین و به شکل روزآمد در اختیار خیرین و اعضا خود قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
پرداخت عوارض آزادراه‏‌ها آنلاین می‌شود

با برچیده شدن باجه‌های دریافت نقدی عوارض آزادراه‌ها، پرداخت عوارض گذر از اتوبان‌ها آسان‌تر و سریع‌تر خواهد شد. اپلیکیشن کیپاد یکی از پیشگامان فناوری پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه است.

ادامه مطلب

همزمانی کمپین نوروزی هوآوی با عرضه محصولات متفاوت و جدید سری Y 2019 موجب شده که کاربران علاوه بر امکان خرید این گوشی های جدید با قیمت‌های مناسب، شانس برنده شدن هدایای ارزشمندی مانند گوشی Huawei Mate20 Pro را نیز داشته باشند.

ادامه مطلب
سال نو، سایت نو!

وب 24، با طراحی مجدد سایت می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا با حفظ رتبه‌های قبلی سایت خود، جایگاه خود را در صفحه اول گوگل نیز پیدا کنند.

ادامه مطلب

ترامپولین که در فارسی نام «جست‌ورزی» برای آن انتخاب شده، ورزشی است که در سال 1934 با اختراع دستگاهی به همین نام پدید آمد و امروزه وسیله ی بنیادین رشته های ورزشی جامپینگ فیتنس و پاورجامپینگ است. شرکت «ایران ترامپولین» نخستین تولیدکننده‌ی دستگاه ترامپولین در ایران و صاحب امتیاز برند iTram است.

ادامه مطلب
جدیدترین محصول داناپرداز رونمایی شد

کاهش 60 درصدی بار کاری تیم‌های پشتیبانی و خدمات مشتریان و کاهش 40 درصدی هزینه‌های نگه‌داری مشتریان از مزیت‌های اصلی به کارگیری یک راهکار جامع مدیریت خدمات مشتریان است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز
آخرین اخبار