title

گروه ایران تراول قصد دارد که 100 جاذبه گردشگری در 10 شهر برتر گردشگری ایران را به ده زبان به دنیا معرفی کند و با چشم‌انداز این که برترین سایت گردشگری ایران برای جهانیان شود قدم به عرصه گردشگری گذاشته است.

ادامه مطلب
یک غرفه سینمایی در دل هزاران غرفه کتاب

نمایشگاه بین‌المللی کتاب 98، میزبان غرفه‌ای متفاوت با حال و هوای فیلم و سینما است و فیلیمو به عنوان بزرگترین سرویس ارائه دهنده فیلم و سریال در فضای آنلاین، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 98، دوستداران کتاب و سینما را به هم نزدیک می‌کند.

ادامه مطلب

هوآوی به تازگی دستاوردهای کسب‌وکار سه ماهه اول سال 2019 را اعلام کرده است. در سه ماهه نخست امسال، این شرکت 26.7 میلیارد دلار درآمد داشته که 39درصد رشد نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
نخ دندان دسته دار مینا ویسل، کشیدن نخ دندان را راحت‌تر و مطبوع‌تر کرده است

نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل وسیله‌ای است که کشیدن نخ دندان را مطبوع‌تر کرده است. با این وسیله، دیگر خبری از ناراحتی‌های ناشی از حالات نامطبوع کشیدن نخ دندان نیست.

ادامه مطلب

سامانه آنلاین سفارش غذای اسنپ فود، برای عکاسی از غذای رستوران‌های سرویس‌دهنده خوب از خدمات سامانه آنلاین رزرو عکاس کادرو استفاده کرد. در این همکاری، استانداردهای عکاسی اسنپ فود با تیم اجرایی کادرو تهیه و تنظیم شد. 

ادامه مطلب

در بین رویدادهای مختلف تجسمی هر کشوری یکی از مهمترین اتفاقات نمایشگاه‌های تجسمی است. جشنواره هنر ایران با حضورش در پاریس توانست ثابت کند که می‌توان بر روی دیوار گالری‌های بیرون از ایران هم آثار تجسمی کشور را به نمایش گذاشت.

ادامه مطلب

مسابقات اسکواش جام رمضان استان تهران خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

در مراسم امسال پاریس که عمده آن به رونمایی از HUAWEI P30 اختصاص پیدا کرده بود، هوآوی دو مدل جدید از HUAWEI WATCH GT را به نام‌های اکتیو (Active) و الگنت (Elegant) معرفی کرد؛ ساعت‌های هوشمندی که طراحی شده‌اند تا در کنار حفظ عمر باتری شگفت‌انگیزشان، قابلیت‌های بیشتری از این مدل گجت‌ها را ارائه دهند.

ادامه مطلب

سایت بوکینگ ویلا پلتفرمی دو سویه است که به مسافران این امکان را می‌دهد تا با قیمتی ارزان اجاره ویلا و اجاره سوئیت موردنظرشان را با استفاده از اینترنت انجام دهند.

ادامه مطلب
مشخصات یک پاوربانک کارآمد

تمایل به خرید محصولات از اینترنت هر روز در حال گسترش است و رقابت زیادی بین فروشگاه‌های اینترنتی به وجود آمده است. زمانی شاخصه‌ خرید از یک فروشگاه تنها رساندن جنس به دست مشتری بود اما امروزه مشتریان خدمات بیشتری طلب می‌کنند و ویژگی‌های متعددی وجود دارد که آنان را برای خرید از یک فروشگاه مجاب کند.

ادامه مطلب
مه گیف، پلی میان دل‌های دور از هم

اقبال عموم مردم به فروشگاه‌های اینترنتی طی سال‌های گذشته همزمان با تمام دنیا در ایران و استرالیا هم افزایش قابل توجهی داشته است و روزانه صدها ایرانی در هر دو کشور از طریق خدمات آنلاین اقدام به خرید می‌کنند.

ادامه مطلب

تربیت فرزند، از مهم‌ترین وظایفی است که بر دوش هر پدر و مادری، قرار دارد. وقتی شخصی واسطه حضور بنده‌ای از بندگان خدا روی زمین می‌شود، در سرنوشت او مسئول است.

ادامه مطلب
نگاهی به دلیل شکل‌گیری شبکه ققنوس و رمزارز پیمان در گفت‌وگو با سیدولی‌الله فاطمی

شبکه ققنوس، پلتفرمی برای آماده‌سازی نظام بانکی و بخصوص بانک‌ها برای ورود به اقتصاد دیجیتالی است. در ادامه متن گفتگوی سیدولی‌الله فاطمی، مدیرعامل ققنوس پیرامون دلایل شکل‌گیری این شبکه و رمزارز آمده است.

ادامه مطلب
رونمایی از اپلیکیشن سانس 7

اپلیکیشن «سانس 7» با هدف معرفی بازیگران و عوامل سینما و تئاتر به تهیه‌کنندگان فیلم، سریال و تئاتر راه اندازی شد.

ادامه مطلب
شبکه مشاوره و آموزش تخصصی صنعت و مدیریت

مشاوره تخصصی صنعت و مدیریت به عنوان یکی از طرح‌های ملی از سوی پردیس فناوری کیش است که اکنون این موسسه تصمیم دارد متخصصان دانشگاهی و حرفه‌ای را در زمینه‌های آموزش، مشاوره و اجرای پروژه در شهر تهران، استان‌ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جذب کند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز