title

ساختن بناهایی که شکوه و قدرت حکومت‌ها را به سایرین گوشزد کنند از اصول اساسی آن‌ها بود. در میان لیست بلند و بالای کاخ‌ و عمارت‌های چشمگیر، نام تخت جمشید به‌عنوان یکی از نخستین کاخ‌های شگفت‌انگیز جهان در اوایل این فهرست قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب

جاجل یک اپلیکیشن حقوقی است که به رفع مشکلات حقوقی کمک می‌کند. این اپلیکیشن جامع با هدف کمک به هموطنان در زمینه‌های گوناگون حقوقی طراحی و تولید شده است. اپلیکیشن جاجل شامل قسمت‌های مختلفی است و این بخش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا پاسخگوی همه نیازهای حقوقی باشند.

ادامه مطلب
مشاوره روانشناسی، راه حلی متعالی برای رشد زندگی

مشاوره روان شناسی یکی از امور لازم و ضروری در زندگی افراد است که حوزه‌های وسیعی از زندگی افراد از جمله ازدواج، خانواده، تحصیل و شغل را شامل می‌شود.

ادامه مطلب

هوآوی عصر یکشنبه 29 اردیبهشت ماه طی رویدادی در هتل استقلال تهران از گوشی‌های هوشمند جدید سری P خود رونمایی کرد.

ادامه مطلب

گوشی Huawei P30 Lite نه تنها دوربین‌ پشتی (اصلی) 48 مگاپیکسلی دارد که باعث کسب نتایج چشمگیر توسط آن شده است بلکه دوربین جلو خود را هم ارتقا داده است و قابلیت‌های جذابی برای آن در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
کمپین جدید «سرای ابریشم»

کمپین «انتخاب پروانه زیباست» از سوی سرای ابریشم در سطح شهر تهران به اجرا در آمد. بازار فرش سرای ابریشم، پس از ری-برندینگ اخیر خود، این کمپین را با هدف نمایش و معرفی برند جدید با تاکید بر چهار عنصر اصلی تشکیل دهنده‌ی آن کلید زده است. 

ادامه مطلب
آژانس خلاقیت امیدان، ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت در تهران

در واقع طراحی سایت به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در طی آن یک وبسایت ساخته می‌شود و در آن مطلب قرار می‌گیرد، دراین مراحل ممکن است برنامه‌نویسی اختصاصی وبسایت،طراحی قالب و یا بهینه سازی وب سایت وجود داشته باشدکه همه این مراحل تحت عنوان طراحی سایت شناخته می‌شود.

ادامه مطلب
تیم ایر، سامانه رزرواسیون فروش بلیط هواپیما

تیم ایر، سامانه فروش و نمایش بلیط هواپیما است که امکاناتی از جمله خرید آنلاین و صدور بلیط در کلیه مسیرها، رزرو هتل‌ها و تورهای داخلی و خارجی، خدمات آنلاین گردشگری، فروش آنلاین خطوط هوایی را دارند.

ادامه مطلب
فواید آب معدنی طبیعی برای سلامتی

مطمئنا خیلی‌ها با خود فکر کرده‌اند که آب معدنی که هر روز می‌نوشند چه خواص منحصر و شگفت‌انگیزی می‌تواند بر سلامت داشته باشد. آب معدنی ترکیبا ضروری مواد معدنی مهمی همچون منیزیم، سدیم، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، سدیم ،کلسیم و پتاسیم را دارا است.

ادامه مطلب

افراد برای انجام یک پروژه تحقیقاتی،‌ نیاز به تحقیقات میدانی دارند. بهترین راه برای به دست آوردن اطلاعات از روش میدانی، تهیه و توزیع پرسشنامه میان افراد جامعه هدف است. برای این‌که نتایج دقیق‌ و داده‌ها استاندارد باشد افراد به تهیه پرسشنامه استاندارد نیاز دارند.

ادامه مطلب

مرکز صحت‌سنجی آدرس فیزیکی (صاف) به‌ منظور اعتبارسنجی و راستی‌آزمایی نشانی پستی (محل کار یا منزل) شهروندان ایرانی به نشانی اینترنتی saaf.center طراحی شده است تا به سازمان‌ها در گردآوری اطلاعات هویت مکانی مشترکان و تسهیل و تسریع خدمات‌دهی و صدور مجوز و گواهینامه‌ها یاری رساند.

ادامه مطلب

از اوایل دهه 1950 تا 1980، تنها روش کاشت مو موجود، روش «گرفت برداری» استاندارد بود که در آن روش یک تکه بزرگ از پوست برداشته می‌شد و هر گرفت شامل 20 تا 30 مو بود. در این روش در یک جلسه تنها 50 تا 100 گرفت استفاده می‌شد.

ادامه مطلب

مصرف سالانه 560 میلیون درخت برای تولید کاغذ در ایران عدد کمی نیست، قطعا تک تک افراد جامعه در قبال منابع طبیعی کشور مسئول هستند، اما چه کار می‌شود کرد؟ ایا تکنولوژی‌های جدید می‌تواند کمک شگرفی به حل شدن این داستان بکند؟ آیا استارتآپ‌ها برای تبدیل دنیا به یک مکان بهتر برای زندگی راه حلی دارند؟

ادامه مطلب

در بازار گوشی های هوشمند گروه میان رده بیشترین جذابیت را برای کاربران دارند و اگر محصولی باشد که بتواند همه نیازهای آنها را همراه با یک قیمت خوب و مثال زدنی ارائه کند، مطمئناً می‌تواند مشتریان زیادی داشته باشد. گوشی Huawei Y9 2019 یکی از این محصولات است.

ادامه مطلب
دریافت جریمه خودرو از فرمون

پیش از توسعه نرم افزارهای موبایلی، دریافت خلافی خودرو و پرداخت آن بسیار وقت‌گیر بود و باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه می‌شد. ضمن اینکه در مراجعه حضوری برای دریافت خلافی خودرو باید مبلغ 27 هزار تومان پرداخت می‌شد. خوشبختانه تمام این مشکلات به لطف وجود اپلیکیشن‌های استعلام خلافی خودرو رفع شده است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز