title

دومین همایش حقوق کسب و کار (Legalday2019) در تاریخ 30 و 31 خرداد ماه با حضور فعالان حوزه کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
روشی منحصربه‌فرد برای ثبت همزمان ویدئو از دو دوربین

با به روزرسانی جدید منتشر شده، Huawei P30 و Huawei P30 Pro، پرچمداران جدید هواوی، به ویژگی‌ جدیدی تحت عنوان Dual-View Video مجهز شده‌اند که امکان ثبت ویدئوها را به روشی نوین، منحصر به فرد و خلاقانه، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
به همت نکست آکادمی و در۲۳ خرداد ۹۸

دوره آموزشی جامع بازاریابی دیجیتال با حضور برترین مدرسان کشور در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
برانکارد، استارتاپی که قدرتمند شروع کرده است

مشکل همیشگی مراکز درمانی، کلینیک‌ها و مطب پزشکان پیدا کردن لوازم و تجهیزات پزشکی با پایین‌ترین قیمت است. برانکارد استارتاپی که حدود دو سال است در این فضا ورود پیدا کرده، بخش بزرگی از نیاز بازار لوازم و تجهیزات پزشکی را پوشش داده. قیمت رقابتی و تأمین همیشگی کالا مهم‌ترین ویژگی برانکارد است.

ادامه مطلب
نرم افزار حسابداری آنلاین حقوق و دستمزد و تنخواه گردان

فرقی نمی‌کند که کسب و کار در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند، برای محاسبه دقیق و دور ماندن از جریمه‌های بیمه و مالیات، هر کسب‌وکاری به یک سیستم دقیق حسابداری نیاز دارد. اما چرا این نیاز خود را ارزان‌تر، آسان‌تر و امن‌تر برطرف نکرد؟!

ادامه مطلب

مسابقات اسکواش جام رمضان تهران با قهرمانی سجاد زارعیان در بخش مردان و فرشته اقتداری در بخش زنان خاتمه یافت و در پایان جوایز نقدی از سوی نمایندگان اسپانسرها به نفرات برتر اهدا شد.

ادامه مطلب

مسابقات جدید اسکواش جونیور تهران در آخر تیر ماه توسط شرکت ایونتایم با همکاری برندهای ایرانی به عنوان حامیان مالی برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
بازاری به وسعت ۵۰ میلیون دستگاه

گجت‌های پوشیدنی روز به روز محبوب‌تر از گذشته می‌شوند. این نکته را می‌توان هم از آمارهای فروش شرکت‌ها متوجه شد و هم از گجت‌های متنوعی که این روزها در دست مردم می‌بینیم.

ادامه مطلب
خرید آسان با تکنولوژی هوشمند

در روز جهانی ارتباطات (۱۷ می)، انجمن املاک و مستغلات چین، چاینا موبایل و هوآوی با مشارکت یکدیگر نخستین مرکز خرید پنج‌ستاره 5G در جهان را افتتاح کردند. این مرکز خرید که L+Mall نام گرفته و در شانگهای قرار دارد، از سیستم داخلی دیجیتال (DIS) نوع 5G بهره می‌برد.

ادامه مطلب
اتمام موجودی در کمترین زمان!

چندی پیش هواوی در مراسمی از سری گوشی هایP30 با معرفی P30 Pro و P30 Lite در ایران رونمایی کرد و در این مراسم زمان فروش گوشی P30 Lite نیز اعلام شد. با شروع فروش این گوشی موجودی آن در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام رسید؛ اما دلیل این استقبال چه بوده است؟

ادامه مطلب

بازار سرای ابریشم جشنواره فروش ویژه انواع فرش ماشینی و تابلو فرش‌های نفیس دستبافت را آغاز کرد.

ادامه مطلب

به همت شرکت صنایع امرسان بیش از دو هزار دستگاه یخچال فریزر خانگی به هموطنان سیل زده در استان‌های مختلف کشور اهدا شد.

ادامه مطلب

چندی پیش خبرگزاری‌ها خبر از هجوم پروانه‌ها دادند؛ گونه‌ای از پروانه با نام «رنگین بانو» با بال‌های پر نقش و نگار که در هر کوی و برزنی دیده می‌شدند.

ادامه مطلب

دبستان پیشرو توانسته با فراهم کردن سیستم‌های آموزشی نوین، آموزش‌های مناسبی را به دانش آموزان ارائه دهد. این مدرسه دارای امکانات آموزشی متعدد و جذابی است که یادگیری را در دانش آموزان به حداکثر می‌رساند.

ادامه مطلب
انگلستان با کمک هوآوی مدرن‌تر می‌شود

چند روز پیش بیشتر از 200 نماینده از شرکای انگلیسی هوآوی در مراسم UK Partner Summit در لندن شرکت کردند. در این مراسم هوآوی از به‌روزرسانی شبکه تامین‌کننده‌ها و شرکای خود خبرداد و از تازه‌ترین عملکرد کسب‌و‌کار شرکت، استراتژی همکاری و برنامه‌های خود برای بازار انگلستان پرده برداشت.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز