title
مراسم کلیدگذاری و راه‌اندازی شبکه اصلی ققنوس برگزار شد

شبکه ققنوس به‌صورت رسمی کلیدگذاری و راه‌اندازی شد و از ابتدای تیرماه 98 توکن پایه این شبکه به نام پیمان و با پشتوانه طلا عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
تن‌تاک پیشگام در تولید کالای باکیفیت ایرانی

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به دنبال کفش‌های باکیفیت و بادوام هستند، احتمالا با شاخص‌های اصلی در طراحی کفش آشنا هستید. موارد بسیاری در کیفیت نهایی کفش‌ها تاثیرگذار هستند که می‌توان به جنس روی و کفی، انعطاف‌پذیری کفش، بافت بکار رفته در دوخت لایه‌های زیرین و البته نرمی یا خشکی کف کفش اشاره کرد.

ادامه مطلب

بعد از اعلام تحریم‌های آمریکا و واکنش گوگل به آن که منجر به محدود شدن سیستم عامل اندروید روی گوشی‌های هوآوی شد، این شرکت چینی بلافاصله اعلام کرد که در حال توسعه سیستم عاملی است که شاید نیاز آن‌‌ها را به اندروید و گوگل به حداقل برساند

ادامه مطلب
دانلود سوالات استخدامی

مطمئنا منابعی که یک داوطلب آزمون استخدامی مطالعه می‌کند بسیار در موفقیت یا عدم موفقیت وی در آزمون استخدامی نقش دارد. اینکه داوطلبان بدانند کدام نمونه سوالات استخدامی می‌تواند آنها را با سوالات احتمالی روز آزمون آشنا کند، یک گام بلند در جهت رسیدن به هدف نهایی یعنی استخدام خواهد بود.

ادامه مطلب
 جشنواره عید فطر ایران تندر به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

 جشنواره عید فطر سایت مناقصات مزایدات ایران تندر به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان از 13 خرداد آغاز و تا 23 خرداد ادامه دارد.

ادامه مطلب

حضور گجت‌های مختلف دیجیتال در زندگی باعث شده است تا ما بیش از پیش نسبت به وضعیت سلامتی خود آگاهی پیدا کنیم. در ماه رمضان، گوشی پرچمدار Huawei P30 Pro به شما کمک می‌کند تا با دو راه‌حل به این هدف دست یابید.

ادامه مطلب
جهان هوشمند آینده با کمک هوآوی

هوآوی در مراسمی که در پکن برگزار شد، از پایگاه داده مخصوص هوش مصنوعی با عنوان «GaussDB» رونمایی کرد. این فعالیت در راستای معرفی استراتژی جدید هوآوی در زمینه هوش مصنوعی است که رشد نوآورانه ایی در سال‌های اخیر داشته است.

ادامه مطلب
با استفاده از قابلیت اختصاصی هواوی به نام Digital Balance

Digital Balance از جمله ویژگی‌های مفید و کاربردی رابط کاربری EMUI گوشی‌های هواوی است. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا بر میزان استفاده روزانه از گوشی هوشمند و زمان‌بندی برای هر کدام از نرم‌افزارها نظارت و مدیریت داشته باشد. بنابراین در صورت لزوم می‌توان آن را تغییر داد.

ادامه مطلب

سیستم فایل الگویی است که برای نوشتن، خواندن و ساماندهی داده‌ها و فایل‌ها بر روی حافظه‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. هواوی با توسعه سیستم‌ فایل اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند خود، توانسته عملکرد محصولات خود را به طرز قابل توجهی بهینه کند.

ادامه مطلب
HuaweiP30lite پرچمداری در کالبد میان‌‌رده

اگرچه Huawei P30 Pro به عنوان گوشی پرچمدار هواوی، قابلیت‌های بسیار بالایی دارد اما عده‌ای از کاربران ترجیح می‌دهند بودجه‌ خود را صرف گوشی‌هایی کنند که در عین داشتن مشخصات به روز، قیمت پایین‌تری نیز داشته باشند. به همین خاطر نسخه ارزان‌قیمت این پرچمدار تحت عنوان Huawei P30 lite عرضه شده است.

ادامه مطلب

مجموعه پارس قطعه با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش قطعات خودرو، در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید قطعات رنگی بدنه انواع خودرو های ایرانی و خودرو های خارجی آغاز کرد و با تاسیس وبسایت به عنوان اولین وبسایت فروش قطعات بدنه رنگی خودرو در حال فعالیت است.

ادامه مطلب

۹ سال پیش در چنین روزی، لازلو هانیچ (Laszlo Hanyecz)، یکی از اولین کاربران و پذیرندگان بیت کوین، در ازای دو عدد پیتزا، ۱۰,۰۰۰ واحد بیت کوین پرداخت کرد؛ بیت کوین‌هایی که هفت سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار (۲۰۰ میلیون دلار ) ارزش پیدا کردند.

ادامه مطلب

این روزها خبر اِعمال محدودیت نرم‌افزاری گوگل بر محصولات هواوی، بحث داغی را بین دوستداران دنیای فناوری به راه انداخته است. سناریوهای مختلف برخورد هواوی با این مسئله نشان می‌دهد نباید نگرانی خاصی برای کاربران وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

هوآوی چند روز پیش به طور رسمی از دو گوشی‌ Huawei P30 lite و Huawei P30 Pro در ایران رونمایی کرد. مشخص شد دستگاه P30 lite را می‌توان به صورت آنلاین پیش‌خرید کرد. توجه داشته باشید که تعداد این پیش فروش محدود است و روزانه تعدادی برای سفارش گذاری در وبسایت مربوطه باز می شوند.

ادامه مطلب

در خبرها آمده بود که گوگل برای هوآوی در ارتباط با سیستم عامل آندروید از این پس محدودیت‌هایی قائل می‌شود. این محدودیت‌ها شاید در نگاه اول برای یک شرکت تولید کننده گوشی مبتنی بر سیستم عامل آندروید نگران کننده به نظر برسد، ولی در ارتباط با هوآوی این امر متفاوت است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز