title

بدون استفاده از آب، انسان بیش از 3 روز زنده نخواهد بود. با این اهمیتی که آب دارد؛ انسان کمتر به این ماده حیات بخش توجهی دارد و نمی‌داند که آب با چه تلاش‌هایی و چگونه در اختیار او قرار می‌گیرد. هر اندازه که درباره سیستم‌های آب بیشتر بدانیم توانایی ما برای تهیه بهترین کیفیت آب ممکن بیشتر خواهد شد.

ادامه مطلب

با هدف ارتقای سطح آموزش و کاهش هزینه‌ی دوره‌های حرفه‌ای و تکمیلی مهارت‌های مورد نیاز کارآموزان جوان جهت کاریابی، موفقیت شغلی و افزایش کیفیت آموزش این دوره‌ها، از سایت آکادمی عامریا به آدرس www.ameria-academy.com در تاریخ 9 تیر ماه 1397 رونمایی شد.

ادامه مطلب
جزییات جدید از بازگشت پر سر و صدای فیات به ایران

با توجه به اینکه در قرارداد نماینده ایرانی با فیات، پیش بینی 16 محصول برای همکاری تولیدی و وارداتی انجام شده و ارائه محصولات، ابتدا به صورت CBU و سپس تولید خودروهای روز اروپایی به شکل CKD باشد، لذا منطقی بود که انجام چنین فرآیند سخت و پر هزینه‌ای، نیازمند یک شریک با سابقه در ایران باشد.

ادامه مطلب

شرکت لوله گستر گلپایگان، یکی از برندهای تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری در گلپایگان بوده که از سال 1372 تأسیس و به کمک متخصصین زبده خود انواع لوله و اتصالات (لوله پی‌وی‌سی و لوله پلی‌اتیلن) را در سایزهای مختلف و با تنوع بالا، تولید و به بازار ایران و کشورهای همجوار عرضه می‌کند.

ادامه مطلب
شرکت در آزمون‌های آزمایشی تابستانه

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش ویژه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی و دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در آزمون‌های تابستان، مرحله‌ای و جامع (دهم، یازدهم، دوازدهم و پیش)، از 97/3/30 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir شروع شد.

ادامه مطلب

با افزایش اهمیت گوشی‌های هوشمند در زندگی افراد، تجربه روان، به ملاکی مهم برای کاربران تبدیل شده است.

ادامه مطلب

احتمالا برای خیلی‌ها مطلوب باشد که بتوانند فرش کاشان را در تهران و به قیمت درب کارخانه فرش کاشان و بدون پرداخت هزینه های بالا خرید کنند. در ادامه این مطلب به معرفی خدمات فروشگاه فرش کوروش در شرق تهران پرداخته می‌شود. فروشگاه فرش کوروش، ارائه‌دهنده فرش کاشان، به قیمت درب کارخانه کاشان در تهران است.

ادامه مطلب
سامانه استارت‌آپی آی مدیکال؛

عموماً کالاهای حوزه سلامت شامل دو جنبه اقتصادی و سلامت هستند. اقتصاد بر سلامتی تاثیر مستقیم دارد و از طرفی دیگر افراد سالم در جامعه باعث پیشرفت و رشد اقتصاد کشور می‌شوند. به همین دلیل امروزه در اجرای توسعه پایدار بر محور «انسان سالم» تاکید می‌شود.

ادامه مطلب

تحصیلات بین‌المللی یک گام بزرگ برای پیشرفت علمی دانشجویان سراسر جهان است. اگرچه گزینه‌های تحصیلی بی‌حد و حصر هستند. اما نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که چه چیزی باعث می‌شود فرد، کشور سوئد را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کند؟ وجه تمایز آن با دیگر کشورها در چیست؟

ادامه مطلب

کاربران با خرید گوشی‌های هواوی منتخب در این جشنواره، از تخفیف فروش و شانس شرکت در قرعه‌کشی و برنده شدن هزاران جایزه مانند ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro را بهره‌مند می‌شوند.

ادامه مطلب

در بازار امروز، کارایی و امکانات کاربردی گوشی های هوشمند در کنار قیمت آنها معنای واقعی ارزش یک کالا را تعیین می‌کند.

ادامه مطلب

به احتمال بسیار زیاد شما نیز در گذشته با مساله چربی‌‎‌سوزی مشکلات زیادی را داشته‌اید. شاید از روش تغذیه پاک استفاده کرده باشید، یا سم‌زدایی بدن یا استفاده از رژیم‌های کم کربوهیدرات. اما هیچ‌کدام از آنها برای شما پایدار نبوده است و اکنون آماده اید که یک روش جدید را تجربه کنید.

ادامه مطلب

کمپین‌های تبلیغاتی طرحی است برای معرفی، ترغیب یا آگاهی دادن به مشتریان، امروزه شاهد هستیم که شرکت‌های بزرگ که شبکه فروش آنها به کل کشور معطوف است با توجه به اهداف خود کمپین‌های تبلیغاتی کشوری را تهیه می‌کنند.

ادامه مطلب
معتبرترین تست استعداد‌یابی ملی برای اولین بار در دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه شریف تست جامعی با عنوان شریف استار (استعدادیابی و توان‌افزایی رهبران آینده) را در سطح ملی بین نوجوانان و جوانان در سنین ۱۳ تا ۲۰ سال برگزار می‌کند. این استعدادیابی بر پایه تست‌های معتبر جهانی است و اساتید بزرگ ایران آن را بازنگری و تکمیل کرده‌اند. این تست در اواخر تیر ماه 97 برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
لطفا به شهر اندیشه مراجعه کنید!

املاک اَریکه با مشاوره‌های موثر توسط کارشناسان خِبره برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، برنامه‌ای هدفمند در راستای افزایش سرمایه‌ی مالی سرمایه‌گذاران اجرا می‌کند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز