title
نتایج مسابقات جام جهانی 2018 را درست پیش بینی کنید و از سایت ریحون جایزه بگیرید

به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت. همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، شانس برنده شدن جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را دارید.

ادامه مطلب

قرار دادن ایمپلنت بدون برش یا اصطلاحا فلپ لس که در برخی موارد به آن روش پانچ هم گفته می‌شود شرایط خاصی را می‌طلبد. از جمله این شرایط این است که جراح با ارزیابی دقیق رادیوگرافیک CBCT، معاینه کلینکی و ارزیابی لثه چسبنده؛ تصمیم به این نوع جراحی می‌گیرد.

ادامه مطلب

مسیر زبان‌آموزی بیش از هر چیز تحت تأثیر هدف ما از یادگیری زبان خارجی قرار دارد. به‌طور کلی برای اهداف عمومی زبان‌آموزی مناسب‌ترین گزینه، آموزش در کلاس‌های گروهی است حال آنکه برای نیل به اهداف خاص با ویژگی‌هایی که ذکر خواهد شد بهترین مسیر، آموزش خصوصی تحت نظارت یک سیستم آموزشی یادگیری محور است.

ادامه مطلب
نتایج مسابقات جام جهانی را پیش بینی کنید و جوایز ارزنده ببرید

با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های جذابی همچون اعتبارهای 120 هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت. ثبت هر سفارش از ریحون 1 امتیاز دارد و شانس برنده شدن جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را به همراه خواهد داشت.

ادامه مطلب

فناوری تشخیص چهره در دنیا در حال رشد است پس می‌توان انتظار داشت که به زودی به جزیی از زندگی روزمره ما بدل شود.

ادامه مطلب

یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور اقدام از طریق پذیرش تحصیلی و تحصیل در کانادا است به طوری که دانش آموزان و دانشجویان بعد از اتمام دوره تحصیل خود می‌توانند به صورت تمام وقت کار کنند و در نهایت اقامت این کشور را اخذ کنند.

ادامه مطلب

در نوامبر سال 2016 میلادی، کمپانی تحقیقاتی Ascend2 در مطالعات خود نشان داد که جستجو کلمات کلیدی یکی از تاکتیک‌های برتر سئو بوده است اما بیش از 30 % افراد شرکت‌کننده در این تحقیق اعلام کرده‌اند که این موضوع برای آن‌ها مشکل و سخت بوده است.

ادامه مطلب
چالشی که به تاریخ پیوست

عکسی را با حداکثر بزرگنمایی، از طریق گوشی هوشمند خود بگیرید. حالا عکس دیگری را با استفاده از بزرگ‌نمایی هیبریدی ۵ برابری در HUAWEI P20 Pro به ثبت برسانید. تفاوت، کاملاً مشهود است!

ادامه مطلب
مصاحبه با مدیر مارکتینگ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی از کمپین جدید بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه رونمایی شده است که به منظور آگاهی بیشتر از این خدمت و بررسی دلیل استقبال خارج از انتظار آن با مدیر مارکتینگ این فروشگاه، سهراب صیدگر، مصاحبه‌ای انجام شده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

ادامه مطلب
پارلمان اروپا استفاده از کسپرسکی را ممنوع کرد

پس از دولت‌های چین، آمریکا، انگلستان، لیتوانی و هلند، پارلمان اروپا نیز رای به ممنوعیت استفاده از محصولات و آنتی ویروس‌های کسپرسکی داد.

ادامه مطلب

یکی از موادی که در حوزه ساختمان‌سازی به منظور چسباندن مصالح مختلف به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد ملات است. این ماده چسبنده خمیری شکل یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت‌و‌ساز است. این ماده از دو جز چسباننده و پر‌کننده تشکیل شده که بیشترین حجم آن را ماده پر کننده در بر می‌گیرد.

ادامه مطلب

در جهان امروز ذائقه‌ها برای خدمات تغییر کرده، اغلب تمایل دارند با استفاده از ابزارهای هوشمند مانند تلفن همراه و با اتصال به اینترنت دسترسی آسان‌تری به جاذبه‌ها، امکانات و خدمات پیدا کنند تا بتوانند در وقت، زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

ادامه مطلب

در شیوه‌های جدید بازرگانی مدرن، کارشناسان معتقدند که در درجه اول باید مشتریان قدیمی را راضی نگه داشت و برای افزایش رضایت آنها کوشید. شرکت‌ها با استفاده از نرم‌افزار crm یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند گام بلندی برای مشتری مداری و کسب رضایت آنها بردارند.

ادامه مطلب

Huawei Y5 Prime 2018 از یکشنبه 27 خرداد ماه در بامیلو به مدت یک هفته پیش فروش خواهد شد.

ادامه مطلب
هفت ترفند مخفی خرید ارزان بلیط هواپیما

بلیط هواپیما و قیمت آن این روزها در خبرها بسیار دیده می‌شوند. اما آیا می‌توان این روزها با بلیط هواپیما 50 هزار تومانی به کیش، ترکیه یا نجف پرواز کرد؟ بله! می شود. در این مطلب 7 ترفند مخفی جهت خرید بلیط هواپیما را خواهید آموخت که به وسیله آن می‌توانید با هواپیما، ارزان‌تر از قطار سفر کنید.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز