title
جوایز قرعه کشی ریحون برای پیش‌بینی درست شما

در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی همچون اعتبارهای 120 هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت.

ادامه مطلب
فریلنسر کیست و کار فریلنسینگ چگونه است؟

هزینه‌ها و معایب کار کردن در یک اداره با ساعات کاری مشخص در دنیای امروز رفته‌رفته جای خود را به دورکاری یا فریلنسینگ داده است. پیشرفت جهان امروز منجر به گردش سریع اطلاعات شده در نتیجه مرزهای سازمان‌ها، کارمندان و به طورکلی اشتغال را دگرگون ساخته است.

ادامه مطلب
تلوبیون اپلیکیشن پخش زنده شبکه‌های تلویزیون

امروز با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنت، همه روزه شاهد ارائه یک خدمت جدید مبتنی بر وب هستیم، به طوری‌که سرویس‌های مختلفی تحت وب به کاربران ارائه شده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
جدیدترین محصول آنلاینر منتشر شد

با ۳ ماه تلاش مداوم تیم آنلاینر بالاخره پکیج صفر تا صد آماده ارائه شد. این پکیج حاوی راه اندازی کامل فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن اندروید فروشگاهی خواهد بود. با این پکیج میتوانید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با ظاهر سایت دیجی کالا و یا بامیلو و یا کاملا اختصاصی را انتخاب و کسب و کار خود را شروع کنید.

ادامه مطلب

در شرایطی که رفته رفته فرهنگ خرید اینترنتی در بین مردم جا افتاده است، اما هنوز هم هستند افرادی که برای خرید نیازهای خود به صورت آنلاین اطمینان کافی ندارند. حال تصور کنید اگر بخواهیم در مورد یک یا چند موضوع تخصصی صحبت کنیم، پیدا کردن نیازهای تخصصی به صورت آنلاین کار سختی است.

ادامه مطلب
نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی و عوامل موثر در قیمت‌گذاری پنجره‌ها؛ نحوه محاسبه قیمت به این صورت است که پس از مشخص شدن ابعاد در و پنجره‌ها، طراحی شکل ظاهری و بازشوها، نقشه تهیه شده وارد نرم‌افزار آنالیز شده و مواد مصرفی مشخص می‌شود و طبق آن قیمت ساخت پنجره دوجداره مشخص می‌شود .

ادامه مطلب
در بررسی ارزشمندترین برندهای جهانی توسط BrandZ

Huawei اعلام کرد ارزش نام تجاری خود را در سال گذشته 22 درصد افزایش داده و در حال حاضر رتبه ۴۸ را در میان ۱۰۰ برند با ارزش جهانی از دید موسسه BrandZ کسب کرده است.

ادامه مطلب
اقامت گرجستان در سال 2018 چگونه است

امروزه طبق پیش بینی‌ها ایرانیان زیادی در این کشور زندگی می‌کنند. اما برای دریافت اقامت این کشور باید یکسری نکات هم مد نظر داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

ادامه مطلب

لحظات به یادماندنی از غم‌ و شادی‌ فوتبالی خود را در منزل، محل کار یا اماکن عمومی ثبت و برای شرکت در مسابقه برای ما ارسال کنید.

ادامه مطلب
مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان!

خدمات مهاجرتی و گردشگری همچون اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس استرالیا، آمریکا و اروپا طی چند سال گذشته به یکی از دغدغه‌های اصلی بخش عمده‌ای از جامعه ایران تبدیل شده‌است.

ادامه مطلب
کد اعتباری 200 هزار تومانی HelloSummer

اخبار رسمی به مناسبت نزدیک شدن به تابستان، کد اعتباری HelloSummer را به مبلغ 200 هزار تومان برای هر خرید به علاوه 10 درصد شارژ برای خرید بعدی در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
مقایسه دوربین گوشی هوشمند Huawei P20 Pro با دوربین حرفه‌ای Canon 700D

دوربین گوشی‌های هوشمند هر روز فاصله خود را با دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای کمتر می‌کنند.

ادامه مطلب
انواع کلاس های پروازی

هنگامی که قصد دارید با هواپیما سفر کنید، مهم‌ترین موضوعی که پیش‌روی‌تان قرار دارد تهیه بلیط هواپیما با توجه به شرایط‌تان است. همانطوری که می‌دانید بلیط‌های هواپیما قیمت‌های متفاوتی دارند و ایرلاین‌ها با توجه به نیازهای مسافران بلیط‌ها را به سه کلاس پروازی تقسیم کرده‌اند.

ادامه مطلب

مناطق شمالی کشور به دلایل آب و هوای مناسب، خط ساحلی طولانی، پوشش‌های جنگلی و همچنین کوهستانی آن، جذابیت فراوانی داشته و به همین دلیل به قطب بازار ویلا تبدیل شده است. اما قبل از خرید ویلا در شمال بهتر است به نکات مهمی که توسط مانیشن، بازار آنلاین معاملات املاک، اشاره شده توجه کنید.

ادامه مطلب

با توسعه تکنولوژی‌های هوش مصنوعی (AI)، در سال‌های اخیر، تجاری سازی و همچنین کاربردهای صنعتی این تکنولوژی هم به تمرکز اصلی تبدیل شده‌ است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز