title
کد خبر: 13970402301719069
شرکت در آزمون‌های آزمایشی تابستانه

تابستان را قوی‌تر شروع کنید

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش ویژه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی و دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در آزمون‌های تابستان، مرحله‌ای و جامع (دهم، یازدهم، دوازدهم و پیش)، از 97/3/30 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir شروع شد.

به گزارش بهداشت نیوز متن پیام به شرح ذیل است: 
 

 بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.
هرگز مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌گیرند .
امتداد راه امام و شهدا، ارتقاء ایمان و معنویت مردم، تعالی ارزش‌های الهی در جامعه، ارتقاء معرفت توحیدی، بروز و ظهور سبک زندگی اسلامی- ایرانی و حفظ دستاوردهای انقلاب از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، بود.
 
دغدغه مسائل فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در طول عمر پربرکت ایشان و در دوران مسئولیت‌های مختلف در اولویت پیگیری‌های ایشان قرار داشته است. شاهد این مدعا تشکیل جلسات بدون وقفه و پرمحتوای شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای اجتماعی کشور، شورای عالی جوانان و نوجوانان و سایر شوراهای مرتبط و پیگیری‌های متعدد ایشان و تذکرهای روزانه به مسئولان امر در آخرین سنگر خدمت ایشان در قامت رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
 
نگاه راهبردی ایشان از یک سو و حضور بدون واسطه، رو در رو و مداوم در میان مردم و شنیدن مسائل و مشکلات این حوزه‌ها از سوی دیگر، تغییرات جدی در برخی از ساختارها و نهادهای ذیربط، افزایش هدفمند و هوشمندانه بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی و ... را در پی داشته که نه تنها اثرات آنی بلکه اثرات وضعی داشته و سبک زیسته مدیریتی منحصر به فردی را معرفی نمود.
 
ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گرم‌ترین تسلیت‌ها و هم‌دردی‌ها را به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، محضر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و خانواده‌های شهدای خدمت بویژه خانواده معزای سید و سالار این شهدا رئیس جمهور مؤمن، ولایت مدار، انقلابی، مجاهد و خستگی ناپذیر، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، که برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت و همسر مکرمه ایشان سرکار خانم دکتر علم الهدی که در طی تمام این مسیر پرمشقت، همدل، هم فکر، همراه و هم سفر ایشان بودند، اعضای محترم هیأت دولت و عموم ملت شریف ایران ابراز می‌دارد.
 
ان شاء الله پروردگار متعال با صبر و تسلا و اجر عظیم و شادی بر خانواده‌های گرامی و شریف ایشان منت گذارد و همه‌ این شهیدان برگزیده را غریق رحمت واسعه‌ خویش و هم‌نشین رسول الله و خاندان پاک ایشان (صلوات الله علیهم أجمعین) گرداند.
 
اعضای این ستاد خالصانه ترین تبریکات را هم محضر شهدای گرانقدر خدمت و خانواده های ایشان به‌منظور دریافت مدال افتخار شهادت، اعلام می‌نماید و در پایان با جمله‌ای از بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند: جامعه باید قرآن مجسم باشد.... منطق ما و منطق مومنین، منطق قرآن است. منطق قرآن «اِنّا لِلّه وَ اِنّا عِلَیهِ راجِعون» است، برای همه خدمتگزاران راه حق و حقیقت آرزوی عزت، سربلندی و رستگاری می‌نماید.

اینستاگرام بهداشت نیوز