title

سامانه عروسی ساز با در نظر گرفتن رفاه حال عروس و دامادها، برخی از خدمات حوزه عروسی از جمله سالن زیبایی، آتلیه، مزون، گل‌آرایی و آرایشگاه داماد را در پکیج‌های متفاوت با قیمت‌هایی استثنایی گردآوری کرده تا آنها بتوانند با بهترین قیمت از خدماتی عالی برای برگزاری جشن عروسی خود بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

همان‌طور که شرایط رکود در دوره معاصر هیچ‌گاه بیش از یک دهه دوام نداشته و نمی‌تواند دوام داشته باشد، قطعاً شرایط اقتصادی کنونی هم دوامی نخواهد داشت و وضعیت این چنین باقی نخواهد ماند. با فرض قبول این ماجرا، پس از هر دوره رکود اقتصادی یک دوره رشد نمایی کسب‌وکارها را شاهد خواهیم بود.

ادامه مطلب

در نیمه اول سال 2018 عرضه گوشی‌های هوشمند هوآوی به سرعت در خاورمیانه و آفریقا رشد کرد و بازدهی بسیار عالی از خود نشان داد.

ادامه مطلب
معرفی سامانه هوشمند تعمیرات لوازم خانگی در محل :

امروزه به لطف گوشی‌های هوشمند تعداد زیادی از مردم از اینترنت استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث شده است که خدمات الکترونیکی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد؛ از تراکنش‌های بانکی و شارژ سیم‌کارت گرفته تا درخواست تعمیر لوازم خانگی، دیگر شکل سنتی خود را از دست داده و تبدیل به یک سری فرآیند آنلاین شده‌اند

ادامه مطلب

هتل‌های ایران در اقدامی هماهنگ، خودروهای اجاره‌ای صفر کیلومتر با قیمت ارزان‌تر در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند.

ادامه مطلب
این روزها در بازار فرش ماشینی چه می‌گذرد؟

در این گزارش ضمن اشاره به مشکلاتی که انتخاب یک فرش ماشینی بی‌کیفیت می‌تواند به همراه داشته باشد، به بیان عوامل تعیین‌کننده قیمت فرش ماشینی پرداخته خواهد شد و در پایان لیستی از قیمت‌های شناخته شده‌ترین برندهای فرش ماشینی کشور ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
هم‌سرایی سبکی نوین در ادبیات است که قابلیت مطرح شدن و فراگیری در سطح جهانی دارد

حضور و درخشش در عرصه جهانی نیاز به نوآوری دارد. هم‌سرایی سبکی نوین در شعر است که قابلیت مطرح شدن در سطح جهانی را دارد و به وسیله آن ایران می‌تواند دوباره بر قله ادبیات جهان بدرخشد. این سبک از سرایش شعر منحصر به فارسی نیست و شاعران در تمام جهان به هر زبان می‌توانند اشعار را به صورت هم‌سرایی بسرایند.

ادامه مطلب
فروشگاه آنلاین «امین شاپ» محصولات شما را بدون واسطه ارسال می‌کند

فروشگاه لوازم ورزشی امین شاپ با هدف فروش مستقیم و بدون واسطه تمامی دستگاه‌های ورزشی با مناسب‌ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت ایجاد شده است تا علاقه‌مندان بتوانند در کمترین زمان به خرید دستگاه‌های ورزشی ارزان و کم حجم بپردازند.

ادامه مطلب
انقلابی در عکاسی با موبایل، حاصل همکاری گسترده هواوی و لایکا

وقتی هواوی برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی اعلام کرد که از تکنولوژی دوربین‌های ساخت Leica در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، بسیاری در خصوص آینده این همکاری تردید داشتند.

ادامه مطلب

بدون شک، خانه‌هایی که به سبک ایتالیایی ساخته می‌شوند در بین عموم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. طراحی این خانه‌ها، پر از زرق و برق بوده و در آن از مبلمانی با بهترین کیفیت استفاده می‌شود. طراحی ایتالیایی، خلاصه‌ای از طراحی لوکس و مدرن است.

ادامه مطلب
در سال حمایت از کالای ایرانی:

در حالی که سال گذشته وزیر ارتباطات، از تشکیل کمیته‌ای ویژه در هیات دولت برای مقابله با فیلترینگ استارتاپ‌ها خبر داد، اواخر روز دوشنبه، سایت‌های ای نتورک، ادنگاه و چندین استارتاپ فعال در حوزه تبلیغات آنلاین با فیلترینگ بدون اعلام از سوی هیچ مرجع قانونی روبرو شدند.

ادامه مطلب

سود خالص حاصل از فعالیت بخش بین‌الملل بانک تجارت در سال 1396 نسبت به سال 1395 به رشد 130 درصدی رسیده و این رشد حاکی از پیشرفت 300 درصدی سود خرید و فروش ارز و 100 درصدی حواله‌های ارزی وارده و صادره است.

ادامه مطلب

امروزه فرآیند و شیوه‌های چاپ دیجیتال گسترده است و شامل چاپ افست لیتوگرافی، چاپ فلکسوگرافی، چاپ دیجیتال و چاپ گراور است.

ادامه مطلب
هدایت و مشاوره تحصیلی

هدایت تحصیلی در زمره مهم‌ترین اتفاقات طول تحصیل دانش‌آموزان است که سال گذشته حرف و حدیث زیادی ایجاد کرد و اجبار به انتخاب رشته‌ای خاص، زمینه‌ساز التهاب شد اما گفته می‌شود امسال قرار است هدایت تحصیلی بهتر از سال گذشته باشد.

ادامه مطلب
به میزبانی بانک تجارت برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیران عامل بانک‌های دولتی و بانک‌های مشمول اصل 44 قانون اساسی با حضور دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی رییس کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس به میزبانی بانک تجارت برگزار شد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز