title
کد خبر: 9868
00
 پایگاه سلامت امید و کلینیک ویژه امام خمینی(ره) گرمسار با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

وزیر بهداشت صبح امروز با حضور در شهرستان گرمسار، پایگاه سلامت امید و همچنین کلنیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی(ره) این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش بهداشت نیوز ، پایگاه سلامت امید واقع در مسکن مهر گرمسار در زمینی با زیربنای 250 متر مربع ساخته شده که عملیات ساخت آن در سال 94 آغاز شده بود.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی(ره) گرمسار نیز توسط دکتر هاشمی افتتاح شد. عملیات ساخت این کلنیک از اوایل امسال در زمینی با زیربنای 750 متر مربع آغاز شده بود.
گفتنی است برای راه اندازی و تجهیز این دو مرکز بهداشتی و درمانی، 40 میلیارد ریال هزینه شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.