کد خبر: 9868
تاریخ انتشار: پنجشنبه 05 اسفند 1395 - 00:00
وزیر بهداشت صبح امروز با حضور در شهرستان گرمسار، پایگاه سلامت امید و همچنین کلنیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی(ره) این شهر را افتتاح کرد.
به گزارش بهداشت نیوز ، پایگاه سلامت امید واقع در مسکن مهر گرمسار در زمینی با زیربنای 250 متر مربع ساخته شده که عملیات ساخت آن در سال 94 آغاز شده بود.
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی(ره) گرمسار نیز توسط دکتر هاشمی افتتاح شد. عملیات ساخت این کلنیک از اوایل امسال در زمینی با زیربنای 750 متر مربع آغاز شده بود.
گفتنی است برای راه اندازی و تجهیز این دو مرکز بهداشتی و درمانی، 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.