کد خبر: 79840
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مرداد 1397 - 14:55
لخته شدن یا غلظت خون یکی از علتهای اصلی سکته قلبی است که بر اثر کم آبی سراغ افراد میآید.
به گزارش بهداشت نیوز: لخته شدن یا غلظت خون یکی از علتهای اصلی سکته قلبی است که اغلب بر اثر کم آبی به سراغ فرد میآید؛ چرا که کم آبی باعث افزایش غلظت خون شده و گردش خون را دچار مشکل میکند، پزشکان معتقدند با نوشیدن آب کافی، غلظت خون در حد متعادل باقی میماند و مشکلاتی مانند لخته شدن خون دیگر بروز نمیکند.
آلبالو و آبلیموی ترش برای رفع غلظت و موز برای صاف کردن خون بسیار مفید است؛ به طور کلی میوهها و سبزیها، به علت دارا بودن ویتامین C و فیبرهای محلول و نامحلول، باعث کاهش غلظت خون و کاهش فشار خون می شوند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.