کد خبر: 37374
تاریخ انتشار: شنبه 20 آبان 1396 - 18:18
عربستان و امارات: نه در ایران بازی میکنیم نه در قطر
کشور عربستان بعد از اختلاف سیاسی که با ایران پیدا کرد تاکید کرد که در خاک ایران به میدان نخواهد رفت و بر این اساس در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا بازیهای تمام نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار شد. دو کشور امارات و عربستان در نامهای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتهاند تاکید کردند که روابط بین این دو کشور با ایران و قطر به حالت عادی خود برنگشته است و به همین خاطر از AFC خواستند که دیدار نمایندگان این دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا با کشورهای ایران و قطر در زمین بیطرف برگزار شود. محمد الشیخ سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان در گفتوگو با الإقتصادیه در این باره تاکید کرد: تا الان هیچ تغییری در روابط سیاسی عربستان با ایران و قطر به وجود نیامده و باید بگویم که تیمهای عربستانی در ایران و قطر به میدان نخواهند رفت. سعید الطنیجی نائب رئیس فدراسیون فوتبال امارات هم در این باره گفت: کشور امارات همواره با عربستان همراه و همیار بوده است. دو کشور عربستان و امارات، عمان و اردن را به عنوان میزبان دیدارهای تیم های خود با ایران و قطر معرفی کردهاند.

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.