کد خبر: 30690
تاریخ انتشار: شنبه 11 شهريور 1396 - 21:45
خط انداختن روی خودرو بیشتر شبیه به مردم آزاری می ماند اما در یک موزه دانمارکی از مردم خواسته شده تا روی یک لامبورگینی صفر خط بیندازند!
این موزه با این کار قصد دارد تا به مردم این پیام را برساند که هر عملی تاثیر دارد و هیچ چیز در این دنیا بیتاثیر از اعمال ما نیست.
اما مشخص نیست که با این طرح چقدر به هدف خود رسیده است؟

مهر
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.