دکتر قاسم اکسیریفرد از المپیادیها هم دوره مریم میرزاخانی است که به ایران بازگشت. وی در این عکس مشغول تدریس فیزیک ذرات بنیادی در محوطه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.
مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد . نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.