کد خبر: 253227
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 دي 1402 - 22:20
ساخت مترو در تهران به دهه ۵۰ شمسی بر میگردد، این پروژه آنقدر مهم بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز، جزو الویتهای اولیه شهرداری تهران بود. در تصویر زیر مهندس مهدی بازرگان، اولین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران را میبینید که از پروژه ساخت قطعه نخست مترو تهران دیدن کرده است. زمان تقریبی این عکس به سال۱۳۵۶ تا ۱۳۶۰ بر میگردد.

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.