title
کد خبر: 24705
00
عکس پروفایل شما چه چیزهایی درباره شخصیت تان می گوید؟

بیشتر مردم در محیط مجازی نقاب به صورت خود می زنند. اما یافته های علمی توانسته اند این نقاب ها را برداشته و حقایق درونی شخصیت شما در شبکه های اجتماعی را برملا سازند.

به گزارش «بهداشت نیوز»

شخصیت وظیفه شناس

شخصیت شناسی از روی عکس پروفایل

آدم های وظیفه شناس بیشتر عکس هایی که می گیرند طبیعی و رنگی و روشن باشد. آن ها ترجیح می دهند عکس هایی که می گیرند واضح و رسا باشد. شاید دلیلش این باشد که افراد وظیفه شناس و دقیق ترجیح می دهند همان چیزی را انجام دهند که از آن ها انتظار می رود.

شخصیت تجربه اندوز

شخصیت شناسی از روی عکس پروفایل

افرادی که دارای شخصیت تجربه اندوز هستند خلاقیت بالایی دارند و عکس های پروفایل آن ها واضح تر و با کنتراست بالاتر است. عکس های این افراد هنری و غیرعادی است و صورت شان کل قاب عکس را می گیرد.

 

شخصیت برونگرا

شخصیت شناسی از روی عکس پروفایل

واضح است که شخصیت برون گرا تمایل بیشتری به عکس های گروهی (رنگی و روشن) دارند و حتی در عکس پروفایل هم از عکس های گروهی استفاده می کنند. آن ها در عکس های گروهی بسیار شاد و بشاش ظاهر می شوند.

شخصیت روان رنجور

عکس های ساده و بی رنگ و رو نشانه شخصیت روان رنجور است. این افراد ترجیح می دهند برای پروفایل از عکس های خالی استفاده کنند یا چهره شان در عکس مشخص نباشد.

شخصیت سازشکار

آدم های خوب لزوما عکاس های خوبی نیستند. شخصیت های سازشکار عکس های نسبتا ضعیفی از خودشان در پروفایل قرار می دهند اما در این عکس ها لبخند به لب دارند و شاد هستند.

 

منبع: بدونیم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز