title
کد خبر: 232571
00
وزیری که کرونا را مهار کرده نباید استیضاح شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه وزیری که کرونا را مهار کرده، نباید استیضاح شود، گفت: استیضاح آخرین مسیر و راه حل برای پیگیری حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش بهداشت نیوز، بهروز محبی نجم آبادی  با بیان اینکه آخرین راه حل در مجلس استیضاح یک وزیر است، گفت: باید به وزارت بهداشت کمک کرد تا اشکالات حوزه بهداشت و درمان مرتفع شود و کار به استیضاح وزیر نکشد.

نماینده سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: استیضاح آخرین مسیر و راه حل برای پیگیری حوزه بهداشت و درمان است، عین اللهی مسأله مهمی چون کرونا را مهار کرده و اتفاقات بزرگی افتاده که باید  مجلس ملاحظاتی درباره آنها داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سایر دستگاه‌ها باید همراهی لازم را با وزارت بهداشت به ویژه در تأمین اعتبار برای اجرای طرح دارویار داشته باشند، ادامه داد: باید مشکلات موجود در حوزه وزارت بهداشت و درمان بررسی و همچنین پیگیری شود که چه میزان از این مشکلات ناشی از مدیریت و چقدر  ناشی از دیگر دستگاه‌ ها است همچنین تلاش دولت برای حل مساله را باید مورد توجه قرار داد.

محبی نجم آبادی یادآور شد: ابهاماتی که نمایندگان مطرح می‌کنند باید بررسی شود که آنچه اتفاق افتاده ناشی از ضعفی است که وجود داشته و قابل برطرف کردن نیست و یا نه سایر دستگاه‌ها هم در این قضیه نقش اساسی و مهمی دارند که اگر این موضوع نقش دارد به طور حتم مجلس باید دقت کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه به طور قطع اولویت ، استیضاح وزیر بهداشت نیست، گفت: باید همه در کنار هم و در مسیری حرکت کنیم که مشکلات مردم کاهش یابد.

محبی نجم آبادی با بیان اینکه نمایندگان با کسی عناد ندارد، تصریح کرد: ما به آنچه به نفع مردم و توسعه و ارتقای وزارت بهداشت است، عمل می‌کنیم./

منبع: خبرگزاری خانه ملت 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز