کد خبر: 230145
تاریخ انتشار: پنجشنبه 01 دي 1401 - 15:00
عبور پناهجویان از رود مرزی "ریوگرانده" برای ورود به خاک آمریکا را مشاهده میکنید.




ارسال نظر
آنها که دم از دموکراسی زنند چرا «تابعیّت» را عرفی نمیکنند. مثلًا امریقا چه حقی دارد جلوی ورود بندگان خدا سنگ روادید نهد؟ مگر امپریالیزم خودش با ویزا وارد قارّه شده؟ به زور اسلحه و با غارت و نسلکشی نژاد سرخ، امریقا ایجاد گردید و با بمب اتم و قتلعام هیروشیما و ناکازاکی $ بیپشتوانهاش را بر میز اقتصاد جهانی کوبید. دموی کراسی اگر حق است نه حُقّه چرا برای همه نیست؟ مگر انسانها بردۀ زرخرید شمایند؟ هرکس هرجای «أَرْضُ اللهِ واسِعَةً» خواست کار و زندگی کند. قوانین محلّی را رعایت نموده مالیات هم میدهد؛ دیگر چه میخواهید؟ همین دین به دزد دادگان دچار ارتداد فرهنگی شده که لاف ایرانی ميزنند و عملًا هیچ ارج و حرمتی برای این کشور و ملّت قائل نیستند -و الّا حجاب و پرچم ما را آتش نمیزدند- روشان نمیشود به ارباب گویند راهمان دِه! زورشان فقط به ملّت مستضعف ما رسیده انگار! و السلام


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.