کد خبر: 225709
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مهر 1401 - 15:41
مراسم اجرای ورزش پهلوانی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یزد ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در محوطه دانشکده پیراپزشکی ویژه دانشجویان و پرسنل برگزار شد.
به گزارش بهداشت نیوز به نقل از مفدا، مراسم اجرای ورزش پهلوانی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یزد ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در محوطه دانشکده پیراپزشکی ویژه دانشجویان و پرسنل برگزار شد.
ارسال نظر























نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.