title
کد خبر: 222143
00
همه چیز درباره فروش آنلاین دارو

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از عرضه و فروش بدون ضابطه دارو در پلتفرم های اینترنتی انتقاد کرده و خواستار تعیین دستور العمل خاص در این باره شد. 

عبدالحسین روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت نیوز اظهار داشت: موضوع فروش دارو در پلتفرم ها به سرعت و بدون هیچ قواعد تنظیمی و نظارت در حال انجام است و  باید هر چه سریع تر با برگزاری نشست هایی با شورای عالی بیمه، موضوع تعیین تکلیف شود در غیر این صورت در آینده نزدیک دچار مشکل می شویم. 

وی افزود: اگر برخی پلتفرم ها بخواهند همچنان به عرضه و فروش دارو اقدام کرده و اصرار بر آن داشته باشند باید دستور العمل نظارتی برای آن تدوین کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: توزیع دارو توسط پلتفرم های دارویی موضوعی دو لبه است ولی قواعد حرفه ای و سلامت خاصی را می خواهد که قوانین آن هنوز برای بیمار و عرضه کننده دارو و تبعات آن عملیاتی نشده است. 

روح الامینی تاکید کرد باید با فروش آنلاین دارو با حساسیت برخورد کرد و اگر هر گونه کوتاهی در این زمینه صورت گیرد شاید دچار خسارت های جبران ناپذیری شویم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز