title
کد خبر: 221148
00
افزایش بیماران کرونایی بدحال در این استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان: شمار بیماران کرونایی بدحال در استان سمنان رو به افزایش است.

به گزارش بهداشت نیوز، شمار بیماران مبتلا به کرونا ویروس که بدحال هستند، در این استان رو به افزایش است و مردم هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: شمار بیماران کرونایی بدحال در استان سمنان رو به افزایش است و یکی دو هفته اخیر تعداد بستری‌شدگان در بخش ICU افزایش یافته و این نشان می‌دهد که این بیماری همچنان خطرناک است.

معاون بهداشتی دانشگاه ادامه داد: متاسفانه از ۵۱ مورد بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه، ۲۲ نفر در بخش ICU نگهداری می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه واکسیناسیون در کاهش شدت بیماری مؤثر است، بیان کرد: خواهش ما از کسانی که بیمار نشده‌اند، این است که واکسیناسیون خود را کامل کنند. ۱۳ تا ۱۵ درصد مردم استان سمنان هنوز نوبت یک واکسن خود را تزریق نکرده‌اند که جای تعجب دارد و از همه این افراد و کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن آن ها گذشته و در این ایام بیمار نشده‌اند، خواهش می‌کنیم که برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با بیان اینکه تیم‌های سیار واکسیناسیون در اماکن مختلف حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: با وجود افزایش بیماری کرونا اما روند واکسیناسیون کند است و برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری مردم باید برای تزریق واکسن مراجعه کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز