title
کد خبر: 219906
00
نقشه کرونایی این استان سرخ تر از قبل

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد شهرستان های قرمز کرونایی استان مرکزی افزایش یافت.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: طبق آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان مرکزی، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: بر این اساس شهرستان های اراک، آشتیان، دلیجان، محلات، تفرش، خمین ، ساوه، شازند، کمیجان در وضعیت قرمز، فراهان در وضعیت نارنجی و شهرستان های زرندیه و خنداب در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تاکید کرد: سه شهرستان تفرش، ساوه، شازند و دو شهرستان خمین، کمیجان که در هفته های گذشته نارنجی و زرد بودند، در این هفته به رنگ قرمز درآمده اند که نشان از وخامت اوضاع و بحرانی بودن شرایط دارد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین شهرستان فراهان نیز از زرد به وضعیت نارنجی رسیده که نشان دهنده روند افزایشی در این شهرستان دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز ماه محرم و برپایی عزاداری سید و سالار شهیدان در جای جای نقاط استان مرکزی، از عزاداران حسینی می خواهیم پروتکل های بهداشتی را جدیت هر چه بیشتر رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده نمایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز