title
کد خبر: 214746
00
 آخرین مهلت تقاضای پزشکان برای اشتغال در مراکز سلامت خارج از کشور

پایان وقت اداری شنبه 31 اردیبهشت‌ماه 1401 آخرین مهلت ثبت و تسلیم فرم اظهارنامه تمایل پزشکان شاغل در جمعیت هلال احمر برای اعزام به مراکز سلامت خارج از کشور است.

به گزارش بهداشت نیوز، علی‌رضا عنبری مدیرکل سلامت خارج از کشور جمعیت هلال احمر گفت: براساس دستور رئیس جمعیت در شورای سیاستگذاری مراکز سلامت خارج از کشور مینی بر اطلاع‌رسانی و امکان استفاده از پزشکان شاغل در هلال احمر، در تاریخ 12 اردیبهشت ماه جاری نامه‌ای به همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و شعب جمعیت ارسال شده است که این موضوع را به کارکنان خود اطلاع‌رسانی کنند.

عنبری افزود: از تمامی پزشکان شاغل در ستاد، معاونت‌ها، سازمان‌های چهارگانه و شعب سراسر کشور تقاضا دارم در صورت تمایل به اشتغال در مراکز سلامت خارج از کشور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در 12 مرکز در قاره آفریقا، آسیا و  آمریکای لاتین، حداکثر تا مورخ 31 اردیبهشت ماه جاری تقاضای خود را برای اداره سلامت خارج از کشور مستقر در ساختمان معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ارسال نمایند.

مدیرکل سلامت خارج از کشور جمعیت هلال احمر توضیح داد: ارسال فرم و ثبت تقاضای همکاری به منزله اقدام برای اعزام نبوده و صرفا جهت تکمیل بانک اطلاعاتی می‌باشد تا در صورت اتمام ماموریت نیروهای حاضر و پس از ارزیابی افراد متقاضی، شرایط اعزام برای همکاران پزشک فراهم شود./

پزشکان علاقه‌مند شاغل در جمعیت هلال احمر می‌توانند از طریق لینک زیر فرم تقاضا را دانلود کنند.

https://b2n.ir/t38082


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.