کد خبر: 204870
تاریخ انتشار: شنبه 27 آذر 1400 - 13:40
رئیس گروه بیماریهای واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش شهرهای آبی خراسان شمالی طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده خبر داد و گفت: شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه، فاروج در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.
به گزارش بهداشت نیوز، «فیض الله برزگر» افزود: شهرهای شیروان، اسفراین و جاجرم در وضعیت زرد قرار گرفتهاند، جهت بهبود وضعیت در این شهرها باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود و افرادی که برای واکسن اقدام نکرده اند بدون توجه به شایعات به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
وی یادآوری کرد: افزایش درصد پوشش واکسیناسیون منجر به ایمنی جامعه و مهار بیماری کرونا می شود.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.