title
کد خبر: 196930
00
یک مرکز واکسیناسیون دیگر در پایتخت افتتاح شد

یک صد و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پایتخت و صدو سی دومین مرکز در استان تهران امروز (دوشنبه ۱۵ شهریور ماه) راه اندازی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید که در شرق پایتخت و در حوزه استحفاظی منطقه ۴ تهران واقع شده با حضور دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد و این مرکز در حال ارایه خدمت به مردم است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران در مراسم افتتاح این مرکز با یادآوری اینکه این مجموعه از نظم بسیار بالایی برخوردار است، گفت: این مجموعه ظرفیت جدیدی را در این منطقه ایجاد کرده و به شتاب روند واکسیناسیون کمک می کند.

زالی به ورود بخش خصوصی به روند واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و افزود: یک مجموعه که در حوزه درمان هم توفیقات خوبی داشته با راه اندازی این مرکز وارد عرصه پیشگیری از بیماری کرونا شده است.

وی با بیان اینکه نوبت دهی تزریق دزهای اول و دوم واکسن کرونا در تهران به صورت الکترونیکی انجانم می شود، گفت: روزهای اخیر شهروندان برای تلقیح دز دوم واکسن با مشکل مواجه بودند که دلیل آن اختلالات در سیستم نوبت دهی بود که فناوری وزارت بهداشت این موصوع را برطرف کرد و از این به بعد نوبت دهی در تهران به صورت پکیج خواهد بود به عبارتی نوبت دهی در تهران برای تزریق دزهای اول و دوم واکسن به صورت الکتروتیک اعلام می شود.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: این کار از ازدحام بی مورد مردم جلومیری می کند و از اتلاف وقت آنان هم می کاهد.

مرکز واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید با ظرفیت روزانه ۴ هزار دز کار تزریق واکسن کرونا به شهروندان را آغاز کرده است.

 
 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز