title
کد خبر: 194394
00
فوتی‌های کرونا در این استان رکورد زد

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: با ثبت ۱۵ مرگ بیماران کووید ۱۹، امروز شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان رکورد زد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سعید کشمیری روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این افراد شامل پنج مرد با ۸۸، ۸۵، ۶۵، ۴۷ و ۳۵ سال و سه زن ۷۱، ۶۰ و ۵۹ و یک کودک با ۶ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای کبدی، مغزی، کلیوی، فشار خون، دیابت و سرطان و پنج مرد با ۹۰، ۸۱، ۶۳، ۵۵ و ۵۳ و یک زن با ۶۳ سال سن بدون سابقه بیماری بودند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یکهزار و ۴۶۳ نفر در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با بستری ۱۹۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۷۸۲ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این مجموع ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۸هزار و ۶۱۴ نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به مثبت شدن تست پی سی آر ۷۸۰ نفر از مردم استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: آمارها بیانگر رشد انفجاری شیوع ویروس در استان بوشهر است و در این شرایط تنها راه مقابله و کنترل این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی، لغو تمام مراسم‌ اعم از عزا و عروسی و همه دورهمی‌ها و مسافرت‌ها است.

براساس نقشه کرونایی استان بوشهر در زمان حاضر ۹شهرستان این استان در وضعیت قرمز خیلی پرخطر کرونایی و یک شهرستان در وضعیت نارنجی پرخطر قرار دارد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز