title

ایران ریتیل به همراه شرکت‌های عضو خود، از صفر تا صد راه اندازی و مدیریت فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را انجام می‌دهد.

ادامه مطلب

دومین دوره مراسم اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران، هفتم اسفند 1397 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و «مای» برند لوازم بهداشتی و آرایشی شرکت آریان کیمیا جایزه ملی نشان تجاری برتر را از آن خود کرد.

ادامه مطلب

مصاحبه‌ای اختصاصی با دکتر داود تاج بخش در مورد تخصص او و درمان بیماری‌های ناحیه نشیمنگاه و چگونگی مراحل درمان این نوع بیماری‌ها انجام شده است که گزیده‌ای از این مصاحبه در ادامه آورده شده است. درمان بیماری‌های مقعدی با لیزر بدون عمل جراحی در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

ادامه مطلب

هایپراستار بزرگ‌ترین شعبه خود را 7 اسفند 1397 در بازار بزرگ ایران واقع در غرب تهران، بزرگراه شهید خرازی افتتاح کرد.

ادامه مطلب

مراسم دومین جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیران‌عامل و صاحبان شرکت‌های بزرگ تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران مورخ 7 اسفند 1397 برگزار شد و گروه سحرخیز، جایزه ملی نشان تجاری برتر را دریافت کرد.

ادامه مطلب

بازارطب، یکی از مراجع و فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی در ایران در حوزه مراقبت از انواع زخم، مراقبت از استومی، طب سالمندان و ارتوپدی فعالیت می‌کند. این شرکت با تکیه بر علم روز و ارائه انواع پانسمان‌های زخم بستر، پانسمان‌های درمان زخم دیابتی آماده ارائه مشاوره رایگان به تمام بیماران است.

ادامه مطلب
آغاز فروش ویژه وسایل آتش بازی فروشگاه رنگارنگیو

با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری که یکی از قدیمی ترین مراسم ما ایرانی ها محسوب می شود .وسایل آتش بازی مختلفی در بازار ها به فروش میرسد . فروشگاه رنگارنگیو به مناسبت ایام چهارشنبه سوری فروش ویژه محصولات آتش بازی (مجاز) خود را آغاز نموده است . آغاز فروش محصولات آتش بازی در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو.

ادامه مطلب

استفاده از لنز بین افراد جوان به ویژه زنان اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است که در این میان این گروه از افراد در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به صدمات جدی قرنیه هستند. در این مقاله مزایا و معایب لنز چشم طبی و رنگی بیان می‌شود.

ادامه مطلب

تیم ایر سامانه فروش و نمایش بلیط هواپیما است که امکاناتی از جمله خرید آنلاین و صدور بلیط در کلیه مسیرها، رزرو هتل‌ها و تورهای داخلی و خارجی، خدمات آنلاین گردشگری، فروش آنلاین خطوط هوایی را دارند. تیم ایر با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری، سیستم فروش پرواز و بلیط چارتری، راه اندازی شده است.

ادامه مطلب
بررسی وضعیت بازار تلویزیون پس از بحران ارزی و تحریم نشان می‌دهد

اولین تلویزیون تولید شده در ایران، قبل از انقلاب اسلامی و در دهه 50 شمسی توسط کارخانه پارس الکترونیک ساخته شد تا چراغ نخستین تلویزیون‌های ایرانی به روش مونتاژ روشن شود.

ادامه مطلب
قانون جدید صدور چک

یکی از شرط‌های موفقیت تاجران در معاملات، آگاهی داشتن از چگونگی استفاده از اسناد تجاری یا چگونگی صدور اسناد تجاری است. از این‌ رو آنی مشاور به عنوان یکی از فعالان بازار مشاوره، در زمینه مشاوره اسناد تجاری، مباحث مربوط به این موارد را بیش از پیش به فعالان اقتصادی و صنفی کشور در این مقاله آموزش می‌دهد.

ادامه مطلب

یوکسیم، وب‌سایتی برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای طراحی گرافیک است که به علاقه‌مندان برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای طراحی آموزش آنلاین ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
به همت موسسه تحقیاتی برهان مجیدی و در 8 اسفند 97

دوره آموزشی اعترافات یک میلیونر خود ساخته با حضور اساتید برتر و مخاطبان این حوزه در تاریخ 8 اسفند 97 برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

نسل چهارم استارتاپ‌های فعال زیر نظر شتابدهنده سورس مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صبح پنج شنبه دوم اسفندماه طی نمایشگاه و مراسم روز ارائه (Demo Day) در باغ کتاب تهران معرفی شدند.

ادامه مطلب
چرا وسایل خانه بازی کودک خود را از شهر کودک تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی شهر کودک در زمینه فروش وسایل خانه بازی (مجموعه بازی پلی اتیلن، تاب و سرسره و ...) فعال است و از ابتدای سال ۹۶ تا به امروز توانسته به ۳۵۰۰ مشتری در سراسر ایران خدمات‌رسانی کند و علاوه بر اشتغال‌زایی برای جوانان از حامیان موسسه خیریه کهریزک است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز