title

در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که 25 بهمن ماه سال جاری برگزار شد، سایت ایسام به عنوان برترین سایت فروش اینترنتی از نگاه داوران جایزه گرفت. این جشنواره به همت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و با حمایت سازمان‏‌ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.

ادامه مطلب
با ظهور استارتاپ‌های حوزه حقوق، دسترسی اشخاص به مشاوران حقوقی آسان‌تر شده است

با ظهور استارتاپ‌های حوزه حقوق، دسترسی اشخاص به مشاران حقوقی و وکلای متخصص آسان‌تر شده و اشخاص می‌توانند به صورت آنلاین و با توجه به رزومه مشاوران، با صرف کمترین زمان و هزینه، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ادامه مطلب
برانکارد، خرید اینترنتی لوازم و تجهیزات پزشکی از طریق سایت، اپلیکیشن وتماس تلفنی

بالاخره از اپلیکیشن برانکارد هم رونمایی شد. برانکارد جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات پزشکی در ایران هست که بیشتر از 850 کالا در دسته‌های مادر و کودک، پزشکی - ورزشی، نگهداری بیمار در منزل، پزشکی - مصرفی و ... دارد.

ادامه مطلب
نحوه و زمان توزیع پرفروش‌ترین فیلم کمدی در شبکه خانگی

فیلم سینمایی «هزارپا» پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمایی ایران، طی نسخه‌ای کامل و متفاوت که شامل قسمت‌های دیده نشده و پشت صحنه این فیلم است، در قالب 2 دیسک DVD برای نمایش خانگی منتشر می‌شود.

ادامه مطلب
خرید چمدان، کیف لپ تاپ و کوله از فروشگاه اینترنتی ایران دلسی

یکی از معروف‌ترین برندهای تولید چمدان، برند دلسی است. این برند فرانسوی با تولید محصولات درجه یک، پیشتاز در ارائه خدمات عالی و ارائه محصول با کیفیت به مشتریان است. علاقه‌مندان برای خرید چمدان، کیف لپ تاپ، کوله‌پشتی و محصولات دیگر همراه با ارسال رایگان می‌توانند به سایت ایران دلسی مراجعه کنند.

ادامه مطلب

قشم با توجه به تنوع مناظر و جغرافیای جزیره، این روزها بیش از گذشته نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. برای یافتن پرواز قشم و رزرو هتل در قشم توریست بازار گزینه‌های مناسبی را با توجه به نیازهای مسافران ارائه می‌دهد تا مسافران با هزینه‌ای قابل قبول سفر به جزیره‌ را تجربه کنند.

ادامه مطلب

بعد از مراسم باشکوه اعلام ری‌برندینگ «سرای ابریشم» که با حضور بزرگان صنعت فرش کشور  و فعالان برتر تبلیغات و برندینگ برگزار شد، این مجموعه در حال استانداردسازی و هماهنگ‌سازی تمام سطوح خود برای اجرای سیاست‌ها و مدل جدید تجارت خود است.

ادامه مطلب

کارگروه وجوه اداره شده وزارت ارتباطات به منظور توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در حوزه ICT و با هدف حمایت بیشتر از تولید محصولات داخلی و رونق کسب‌وکار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرایط جدید اعطای تسهیلات را در بهمن ماه سال جاری تصویب و ابلاغ کرده است.

ادامه مطلب
به همت آکادمی برنامه نویسان و دراسفند ماه 1397

دوره آموزشی اندروید با حضور شرکت‌کنندگان در تاریخ اسفند ماه 1397 با هدف ارتقای سطح دانش علاقه‌مندان به برنامه نویسی و راه‌اندازی استارتاپ برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

روش ارتودنسی دیمون در واقع ترکیبی از مهندسی پزشکی و علم ارتودنسی است. ویژگی خاص این روش، نحوه اتصال سیم به براکت است، به نحوی که در این سیستم به جای اتصال به وسیله اورینگ از درپوش‌هایی که بر روی خود براکت طراحی شده استفاده می‌شود و سیم ارتودنسی آزادی عمل بیشتری از نظر حرکت در داخل براکت دارد.

ادامه مطلب
جزیره زیبای کیش، میزبان دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل در حوزه سلامت

دومین ماراتن برنامه‌نویسی و بهداشت و درمان کشور با حضور 25 تیم به میزبانی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان منطقه آزاد کیش، طی سه روز از تاریخ 7اردیبهشت سال 98 برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

یکی از روش‌های تبلیغاتی مناسب چاپ استیکر و چاپ مش بوده که در موفقیت کسب و کار و ایجاد برندهای مطرح بسیار تاثیرگذار هستند. برای چاپ موفق استیکر و مش باید طرح‌های مناسب برای کالا و خدمات توسط مرکز چاپی ایجاد شود.

ادامه مطلب

بخش مهمی از مشتریان هلدینگ رایانه همراه سازمان‌ها و شرکت‌هایی هستند که به دنبال تهیه هدایای ماندگار برای کارکنان و مشتریان خود هستند.

ادامه مطلب
معرفی سامانه‌ی وامیار

وامیار اولین و بزرگترین مرکز معتبر معرفی وام، ضامن و سرمایه گذار در سراسر ایران و جهان است از طریق این سامانه می‌توان به راحتی وام خرید، فروخت یا برای وام ضامن پیدا کرد.

ادامه مطلب

نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور یازدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد. به این منظور منشور اخلاقی «ائتلاف برای فردا» منتشر شده است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز