title

هوآوی از قوی‌ترین پردازشگر هوش مصنوعی دنیا به نام Ascend 910 و همچنین فریم‌ورک همه منظوره MindSpore برای هوش مصنوعی رونمایی کرد. در ادامه تازه‌ترین دستاوردهای هوآوی برای دنیای فناوری و عصر وسایل هوشمند معرفی شده است.

ادامه مطلب

هوآوی پیشروترین شرکت در زمینه زیرساخت‌های 5G در حال حاضر قراردادهای بزرگی برای ساخت و نصب دکل‌های 5G با کشورهای اروپایی و آسیایی امضا کرده است. رن ژنگفی، بنیان‌گذار هوآوی اعلام کرده است که تصمیم دولت آمریکا برای قرار دادن هوآوی در لیست سیاه تجاری، تأثیری بر روی کسب و کار 5G این شرکت نخواهد داشت.

ادامه مطلب

علی بابا نام یک شرکت بزرگ چینی است که درسال ۱۹۹۹ میلادی شروع بکار کرد.علی بابا به عنوان واسطه میان تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران عمل می‌کند. علی بابا درمدت زمان کوتاه به رشدوتوسعه زیادی دست یافت.این شرکت در حال حاضر بیش از یک تریلیون دلار تراکنش سالانه داشته وبیش از ۲۳۱ میلیون کاربر فعال دارد.

ادامه مطلب

بهتر است قبل از خرید عسل اطلاعات کاملی در مورد آن به دست آورد. در ادامه اطلاعاتی برای تشخیص عسل مناسب ازائه شده که باعث سهولت در خرید عمده عسل می‌شود.

ادامه مطلب

هوآوی بهینه‌سازی‌های متعدد و مهمی را نسبت به EMUI 9.1 در EMUI 10.0 انجام داده تا علاوه بر تغییر ظاهر رابط کاربری، تجربه کاربر را نیز دچار تحول کند. در این مطلب به بررسی تغییرات و ویژگی‌های جدید اضافه شده به EMUI 10.0 پرداخته می‌شود.

ادامه مطلب

طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و فعالیت در فضای مجازی از جمله مواردی است که بسیاری از کسب و کارهای سنتی به فکر ان هستند.

ادامه مطلب
ارائه راهکار عالی جهت ارسال سریع کد اعتبارسنجی یا همان ارسال سریع کد تایید

رفع مشکل ارسال سریع پیامک با خط خدماتی و رفع مشکلات برنامه‌نویسان برای ارسال سریع کد تایید پیامکی به گوشی موبایل کاربران در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها جهت احراز شماره موبایل کاربران و ایجاد امنیت بیشتر حساب‌های کاربری، ارسال سریع کد تایید در کمتر از 10 ثانیه در پنل اس ام اس مدیر پیامک فراهم شده است.

ادامه مطلب

فروشگاه سونی شهراد فروشگاهی به روز و منحصر به فرد است که همه می‌توانند انواع محصولات بی‌نظیر این برند را مانند تلویزیون سونی، باند سونی و سیستم صوتی سونی را با قیمتی مناسب به صورت آنلاین در سراسر ایران انتخاب، خریداری و در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

ادامه مطلب

هوآوی به تازگی نسخه محدودی (Limited Edition) از پرچمدار جدید خود را معرفی کرده که به بسته‌بندی و قاب Swarovski Crystal و کریستال‌های مرغوب سواروسکی مزین شده است.

ادامه مطلب
مصاحبه با مدیر فروشگاه آنلاین بیمه ماهان درباره کمپین جدید این استارت آپ

خانه داری نه تنها شغل است بلکه شغلی مهم و آینده ساز است ، به تازگی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان اقدام به راه اندازی کمپین «شغل من خانه داریست» کرده تا به رشد و اعتلا جایگاه واقعی زن خانه‌دار کمک کند و بگوید زن خانه دار بیکار نیست و باید به فکر استراحت و مزایا و روزهای کهنسالی او بود.

ادامه مطلب

هوآوی با استفاده از داده‌های عظیم، هوش مصنوعی و تجهیزات اینترنت اشیا، مدیریت فرودگاه شنزن چین را به گونه‌ای بر عهده گرفته است که حاصل آن کاهش زمان انتظار مسافران در صف‌های مختلف و برنامه‌های دقیق‌تر پروازی شده‌است.

ادامه مطلب

شرکت داده‌پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با تمرکز بر ارائه‌ی سرویس پهنای باند اینترنت به شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیاز انواع صنایع را بررسی کرده و توانسته طی بیش از هفده سال، سازمان‌های متعددی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهره‌مند سازد.

ادامه مطلب

هواوی با سیستم عامل و دستگاه‌های IoT خود، دنیای اینترنت اشیا را متحول می‌کند. هوآوی سعی دارد با ارائه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا را هماهنگ‌تر و کارآمدتر کند.

ادامه مطلب

برای همه پیش آمده که در خرید لوازم خانگی و جهیزیه دچار مشکل شده‌ باشند. به هر حال خرید یک یخچال فریزر با هزینه چند میلیونی نیاز به دقت و وسواس زیادی دارد. محصولی که مورد پسند واقع می‌شود باید چندین سال برای خریدار کالا کار کند.

ادامه مطلب
تمام آن چیزی که باید درباره سید بدانید

در کلام عرب برای خطاب آقایان از کلمه سید و برای خانم‌ها از سیده استفاده می‌شود و از جهت دیگر سید یک لقب است که در کنار نام افراد آورده می‌شود تا یک فرد در میان افراد دیگر، متمایز شود. سادات دارای ارزش و قرب زیادی هستند. در این مقاله سعی شده توضیحات بیشتری در این مورد ارائه شود.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز