title

یک کارشناس گفت: نباید اجازه دهیم آینده از دست برود هدف ما دیجیتال کردن دارایی ها و عرضه آن به مردم است و درخواست داریم دولت با به رسمیت شناختن ما، امکان استفاده از فناوری را از مردم نگیرد.

ادامه مطلب

امروزه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی یکی از دغدغه‌های اصلی سازندگان و یا حتی مالکان هستند. اینکه چه سیستم سرمایشی یا گرمایشی برای چه نوع ساختمانی (چه اداری، مسکونی، تجاری، کارخانه‌جات و ...) با چه متراژی مناسب است و یا بررسی سایر پارامترهای تاثیر گذار بسیار مهم است.

ادامه مطلب

مدتی قبل هوآوی در نمایشگاه IFA 2019 برلین چیپست پرچم‌دار Kirin 990 5G را معرفی کرد این چیپست دارای NPU دوگانه است که نه تنها آن را پرقدرت‌تر از نسل قبل می‌کند، بلکه بر رقبا نیز برتری دارد.

ادامه مطلب

این گوشی خاص از تراشه پرچمدار Kirin 990 5G، دوربین چهارگانه از نوع SuperSensing Cine Camera و طراحی دایره‌ای بهره می‌برد.

ادامه مطلب

با توجه به تلاش‌های مداوم هوآوی در زمینه اقتصادهای دیجیتال و سبز به واسطه راهکارهای ICT نوآورانه، مشارکت چشمگیر در صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش انتشار کربن ناشی از شبکه‌های موبایل، این کمپانی در مراسم جوایز مخابراتیITU امسال که در بوداپست برگزار شد، مورد تمجید قرار گرفت.

ادامه مطلب
رکورد سوددهی هوآوی

انتشار گزار‌ش‌های آماری جدید نشان‌ می‌دهد که میزان سود تجارت گوشی‌های هوشمند هوآوی به 11 میلیارد یوآن معادل 1.55 میلیارد دلار در شش ماهه نخست 2019 رسیده است که از میزان کل سال 2018 بیشتر است.

ادامه مطلب

هوآوی از ساعت هوشمند Watch GT 2 در دو سری 42 و 46 میلی متری با برخورداری از چیپست جدید Kirin A1 رونمایی کرد

ادامه مطلب

شرکت‌های بزرگ برای نظم‌دادن و ایجاد زیربرندها و نشان‌های تجاری معمولاً اقدام به عرضه محصولات خود در چند سری و با نام‌های گروهی متفاوت می‌کنند. در این مطلب بررسی می‌شود که گوشی‌های سری Mate هوآوی چه ویژگی‌هایی دارند و چرا این شرکت همواره اولین‌ها را با این سری جذاب معرفی می‌کند.

ادامه مطلب
تولید جامبو پرکن اتوماتیک قیر برای اولین بار در خاورمیانه توسط مهندسان ایرانی

دستگاه جامبو پرکن قیر به صورت اتوماتیک محصولی است که تنها توسط کمپانی های اروپایی و آمریکایی ساخته می‌شده است، این تکنولوژی امروزه به همت مهندسان ایرانی بومی‌سازی شده است و در اختیار شرکت‌های عرضه کننده قیر قرار گرفته، جلوگیری از خروج ارز و امکان سفارشی‌سازی دو مولفه بسیار مهم در این پروژه هستند.

ادامه مطلب

وبمانی، یک سیستم تسویه حساب پرداخت آنلاین است. این شرکت در نوامبر 1998 در روسیه به عنوان یک سیستم انتقال پول برای دلار آمریکا، به دلیل بحران مالی سال 1998 که منجر به افزایش استفاده از دلار آمریکا در روسیه شد، تأسیس شده است.

ادامه مطلب
نگاه نزدیک به پرقدرت‌ترین پردازنده موبایل در دنیای آندروید

این تراشه بالاترین تعداد ترانزیستور در صنعت نیمه هادی را ارائه می‌دهد؛ این بدین معناست که از این پس انتقال اطلاعات از یک بخش تراشه به بخش دیگر، با سرعت بیشتری نسبت به قبل انجام می‌شود.

ادامه مطلب

کنفرانس اختصاصی شرکت «هوآوی» در جریان نمایشگاه IFA 2019، به بخش‌های مهمی از جمله امکانات جدید دوربین‌ پرچمداران Huawei P30 و قابلیت‌های رابط کاربری جدید EMUI10 اختصاص داشت. در ادامه به بخش‌هایی از این دو قسمت مهم کنفرانس پرداخته شده است.

ادامه مطلب
نگاهی به FreeBuds هوآوی که گامی رو به جلو در ایرفون‌های بی‌سیم برداشته‌است

در نمایشگاه ایفا 2019 محصولی از سوی هوآوی معرفی شد که می‌تواند افقی نو در ساخت هدفون‌های بی‌سیم باشد؛ FreeBuds 3 هدفونی با مشخصات جذاب و مجهز به سیستم حذف نویز فعال است که می‌تواند انتخاب بعدی افرادی باشد که منتظر عرضه یک هدفون همه چیز تمام بودند.

ادامه مطلب

گوشی‌ Huawei P30 Pro را می‌توان کامل‌ترین محصول هوآوی تا به امروز دانست. در کنفرانس هوآوی در نمایشگاه IFA 2019 اعلام شد که از این پس، این گوشی در دو رنگ جدید (یک نوع آبی خاص و رنگ یاسی) نیز عرضه می‌شود. همچنین سری Huawei P30 با آمار فروش 16.5 میلیون دستگاه در شش ماه، رکورد تازه‌ای را ثبت کرده است.

ادامه مطلب
درس مدل کسب و کار علی خادم الرضا، 8 ساعت آموزش متمایز، پرمغز و کاربردی

امروز سخت‌ترین دوران مدیریت کسب و کارها در تاریخ جهان است. کسب و کارهای امروزی در طوفانی از تغییرات، گستردگی اطلاعات و رقابت‌های شدید به وجود می‌آید و رشد می‌کنند. در این محیط پر تلاطم و پیچیده امروز، اولین و مهمترین گام برای کارآفرینی و توسعه کسب و کار متمایز و موفق، تدوین مدل کسب و کار کارآمد است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز